16. 8. - Vzorný student

68 6 24
                                    

Vzorný student - Popelnice21

Třídní hodina

"Ano, paní učitelko."
"A pak chci, abyste se naučili učebnici nazpaměť do konce pololetí."
"Ano, paní učitelko."
"Poslala jsem email vašim rodičům, aby zaplatili 35.000 na zájezd do Anglie, prosím vás, zařiďte, aby to zaplatili."
"Ano, paní učitelko."
"Teda - moment! Chyba. Zprávu jim předejte. Vy platby nemáte na starost."
"Ano, paní učitelko."
"Daníku? Budeš tento rok chodit na klavír?"
"Ano, paní učitelko."
"Výborně. Já to nahlásím paní učitelce Navrátilové."
"Adélko, počítám s tebou jako s třídní prezidentkou, ostatně jako každý rok. Třído, souhlasíte se mnou?"
"Ano, paní učitelko."
"Dobře. To jsem ráda. Hlavně nezlobte tento rok - začíná vám puberta - bylo by divné, kdybyste začali zlobit. Rozumíme si?"
"Ano, paní učitelko."
"Výborně. Tak pro dnešek vše. Konec hodiny."

Hodina dějepisu

"No, oni si historici hádají, to už víme, ale v podstatě je jejich hádání nesmyslné, protože by se stejně stalo, to co se stalo, a to se stalo roku 1203, kdy knížeti Rudolfovi byla upřena moc vládnout nad malou oblastí v Zakarpatské Rusi, kde před sto lety bojovali naši pradědečkové, ale to proberem za 1000 let, takže příští rok, ale důležité je, že ten kníže, Ondřej, teda, Rudolf, to se omlouvám ty jména se mi pletou, ale o to nejde, jak říkám, v písemce vám odpustím datumy a jména, ale to, co je prostě nejdůležitější, je to ponaučení, co si z toho odnesete, jo, nechci být aktuální, ale nejde, prostě nejde, abych si já zapamatovala celé dějiny lidstva a vy ne. O čem jsem mluvila? Jo, kníže Miroslav, teda Rudolf, no, tak on byl naštvanej, že nemůže vládnout v takové maličké části jo, nemohl si to odpustit, ale nechci být aktuální, každopádně tam vyjel s Družstevní radou sestávajících jen z těch neloajálnějších, určitě tam byl Nepil, Neměl, Nedostál, Palacký, Rieger taky, no! A není náhodou, že i později v historii se budeme učit tato jména, českých velikánů, to kde jsou Riegrovy sady jsem vás učila minulý rok, takže každopádně zpět ke knížeti, který se hněval, jak malé dítě, podle mého, ale každopádně dojel do té oblasti..."


Hodina Základů společenských věd

"Byla bych velmi ráda, kdybyste si nastudovali rozdaný seznam všech významných psychologů."
"Ano, paní učitelko."
"Není možné, abyste neznali jména jako Freud, Jung, atd. Jasné?"
"Ano, paní učitelko."
"Pak ještě bude v písemce rozbor jejich objevů, samozřejmě nechci slyšet vaše myšlenky, ale JEJICH."
"Ano, paní učitelko."
"Dále očekávejte odbornou terminologii jako "labilní", "senilní", "dementní", "distress", "antistress" a "ego".
"Ano, paní učitelko."
"Nechci, aby mi den před písemkou přišlo 30 pracovních listů. Je na vás, abyste si to řádně vypracovali, s tím, že nic neopravuju po uzávěrce."
"Ano, paní učitelko."
"Minulou hodinu jste zlobili, takže nebudete mít přestávku na oběd."
"Ano, paní učitelko."
"Říkám vám to pokaždé, že jste nejhorší třída, kterou jsem kdy učila. Nikdy jsem neviděla takovou bandu debilů. Nejsem si jistá, jestli někteří to vůbec dotáhnou k maturitě, ale to už je vaše věc."
"Ano, paní učitelko."
"Tak, v dnešní hodině se budeme zabývat psychologií davu."
"Ano, paní učitelko."

Bodové hodnocení k tomuto příběhu sem.

Vzorný student – havran2

Byl pravým opakem svých spolustudujících. Zatímco oni nechtěli nic jiného než jen studium nějak přežít a splnit předměty aspoň na kreditové minimum do dalšího akademického roku, on si přál si dát záležet na známkách, aby dosáhl prospěchové stipendium.

Writegust 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat