Podivná krabička – havran2
Na půdě jistého starého domu se nacházela podivná krabička. Kolovaly o ní historky, že od doby, co ji sem někdo dal, už pak na toto místo nikdo nevkročil – to protože se bál, aby náhodou nepřišel k nějaké vážné úhoně. Její uložení se totiž dávalo do souvislosti se záhadnou vraždou jedné dívky z nedalekého okolí.
Juraj však chtěl oné záhadě přijít na kloub. Jaksi se velice zajímal o nejrůznější tajemství, rád četl strašidelné legendy a nejen ty.
Jedné noci tedy vyrazil s baterkou v ruce. Viděl opuštěnou chatrč s otevřenými dveřmi i okny. Ohlédl se kolem sebe. Když zjistil, že byl vzduch čistý, vstoupil opatrně dovnitř.
Vzápětí šel po schodech nahoru. Leč cesta do podkroví se pro návštěvníka stala poměrně strastiplnou – vedly do něj totiž dřevěné schody, které buďto vrzaly, nebo se jich pár po došlápnutí na ně dokonce i propadlo. Ještě, že se aspoň dalo se nějak držet za zábradlí jakžtakž sloužící svému účelu, přestože se mu chvílemi pod rukou kymácelo.
Mladík se po chvíli konečně dostal, kam potřeboval. Oddechl si, že zůstal v pořádku. Jen se sem tam o něco lehce škrábl, nic víc.
Posvítil si a rozhlédl se po prostoru, načež uviděl cosi vypadající jako krabička. Vyhlížela však dost podivně, protože spíš připomínala rakvičku. Dokonce se na jejím víku vyjímal symbol kříže!
Juraje se začaly zmocňovat obavy, zda vůbec onu věc prozkoumat. Přitom mu už příliš nezbývalo!
Kráčel tedy až k té podivnosti. Pomalu ji otevíral. Úplně cítil své klepající se ruce i se celý potil.
Div neomdlel, jakmile spatřil její obsah. Uvnitř se totiž nacházela hadrová panenka zavražděné dívky, natěsno svázaná nějakou přízí s hřebíkem zapíchnutým přímo do hrudi.
Nález přesně odpovídal fotografii oběti v novinách! Měla odřeniny na těle od provazů, krvácející ránu na srdci. Současně ležela v krabici dost připomínající rakev! Stejně jako nalezená figurka!
Bodové hodnocení k tomuto příběhu sem.
Podivná krabička - Popelnice21
Dotazník - Zapadáte do krabičky?
Dámy a pánové, ve jménu Instituce Udávání životního stylu nám dovolte vám položit pár otázek, abychom mohli zjistit, jestli zapadáte do společnosti, nebo ne. Děkujeme za čas, který jste věnovali vyplňování dotazníku. Vážíme si toho, a obzvláště těch, kteří zapadají.
Vyberte správnou možnost.
1. Děti by měly mít minimálně
4 kroužky
8 kroužků
1 kroužek
žádný, nemusí mít kroužky2. Děti by měly mít na vysvědčení
samé jedničky
maximálně dvojky
maximálně jednu trojku
na známkách nezáleží3. Děti by měly chodit na gymnázia protože
gymnázium je připraví na život
na gymnáziu jsou lepší lidé
gymnázium je pro chytré
nemusí chodit na gymnázium, jsou i jiné možnosti vzdělání4. V 18ti letech by měl člověk
mít maturitu
připravovat se na vysokou
vědět, co chce se svým životem dělat
rozhlížet se a pozorovat