5. Bölüm ~ Katile Merhaba ~

855 96 143
                                    

" Eşlik ettigin için teşekkürler Mikasa. Armin büyükbabasına yardım ettiği için benimle gelemedi."

Siyah saçlı kız ona gülümsedi. Eren ile birlikte caddede yürürken fark etmeden yukarı kıvrılan dudaklarına bir türlü engel olamıyordu. Eren ondan nefret ettiğini söylese bile tüm gün gülümsemeye devam edebilirdi.

" Sorun değil, zaten Sasha bugün izinli olduğumu söylemişti."

Büyük bir yalandı. Eren birlikte sinemaya gitmeyi teklif ettiğinde bundan Sasha nın haberi bile yoktu. Filmin yönetmeni Eren nin en sevdiği aktördü ve bugün film gösterimden kalkıyordu. Fazladan bir bileti olunca ve yalnız izlemek istemeyince Mikasa ya sormuştu. Mikasa teklifini kafenin girişinde hemen kabul etmiş ve ıçeri girdiğinde Sasha ya izin vermesi için yalvarmıştı. Neyseki Sasha Eren e karşı olan hislerini biliyordu. Bu yüzden pazar da tam gün çalışması karşılığında serbest bıraktı. Mikasa çok mutluydu çünkü bu sekiz yıldır Eren nin onunla birlikte yapmak istediği ilk etkinlikti. Sadece o ve Mikasa. Armin olmadan...  Armin i severdi ama Eren e aşıkken her şeyi üçünün birlikte yapması oğlana açılmasını çok zorlaştırıyordu.

" Neden filmi ilk çıktığı gün izlemeye gitmedin?" sordu Mikasa.

" Sinema salonları fazla kalabalık oluyor." Eren yüzünü buruşturdu.
" Ikinci gün gitmeyi düşündüm ama bütün aksilikler bütün hafta üst üste geldi. Sınavlar, aile meseleleri, günlük işler vesaire vesaire... Umarım yine bir aksilik çıkmaz. Sen neler yapıyorsun?" 

Dün Kenny nin ülkeye soktuğu kaçak silahları yer altı deposuna saklamasına yardım ettim.

" Bildiğin gibi." Mikasa omuz silkti.
" Kafe ev, ev kafe."

" Keşke benim ailelerim de seninkiler gibi olsa." somurttu Eren. " Sadece abin ve baban olduğu için çok şanslısın."

Mikasa nın gülümsemesi bir parça düştü. Çeketinin altında duran atkıyı çenesine kadar çekti.

Her ne kadar Kenny ve Levi ın yanında yaşayan Mikasa olsa da Eren nin ondan daha hareketli bir hayata sahip olduğunu biliyordu. Eren nin annesi Carla Jeager, babasının ikinci karısıydı. Bu nedenle iki aileye sahip sayılırdı. Hala eski eşi Dina ile görüşmeye devam ettiği için bazı zamanlar aile içi tartışmalar çıkabiliyordu.

Fakat Eren bilmiyordu ki Mikasa böyle bir aileye sahip olmak için her şeyini verirdi. Kendi anne ve babasını kaybettiğinde onları hatırlayabilecek yaştaydı. Bu da her geçen gün onları daha fazla özlemesine sebep oluyordu.

Yani eskiden öyleydi. Artık Kenny ve Levi ile yaşamaya alışmıştı. Zaten şikayet etme hakkı olduğunu düşünmüyordu. Kenny ona sahip çıkmıştı. Levi ise ne zaman başı sıkışsa yanındaydı.

" Böyle söyleme." dedi Mikasa.
" Eminim hepsi seni çok seviyordur."

Eren " En azından daha sakin bir hayatımın olmasını isterdim." iç çekti.
" Ya da onlarsız daha heyecanlı bir hayat."

" Heyecanlı?"

" Evet, heyecanlı!" dedi Eren hevesle.
" Bilmiyorum... Belki ajan olabilirim. Tıpkı o filmdeki gibi. Kötü adamları yakalardım! Ya da belki de aranan usta bir suçlu... En azından silahım olurdu. Robin Hood gibi zenginlerdem çalıp olmayanlara verirdim. Peşimde silahlı adamlar olurdu."

Mikasa ne söylese bilemedi. Yapabildiği tek şey gergin gergin gülmek oldu. " Emin ol bunu istemezdin."

" Neden?" dedi Eren, hafifçe kaşlarını çattı. " Hayatın boyunca gerçekten Sasha nın sıkıcı dondurma dükkanında mı çalışmak istiyorsun? Hayatta görülmeye ve yapılmaya değer bu kadar çok şey varken kendi küçük dünyandan yaşaman mantıksız. At gözlüğünü çıkar Mikasa."

ACKERMANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin