"Armin? Burada ne yapıyorsun?"
Mikasa, kapıdakinin Armin olduğunu görünce şaşırmadan edemedi. Bugünlerde evine kimin sürpriz ziyaret yapacağı belli olmuyordu. Zile bu kadar ısrarla basınca Levi ın geldiğini sanmıştı.
"Konuşabilir miyiz?"
Sarışın oğlanın yüzü kireç gibiydi. Tek kelime etmese de telaşı Mikasa ya kadar geçti. Doğal olarak aklına gelen en kötü senaryoya atladı. "Eren e bir şey mi oldu?"
"H-hayır... İyi olduğundan eminim. En azından benden daha iyidir." dedi Armin rahatsızca. "İçeri geçebilir miyim?"
Eren iyiyse onu bu kadar endişelendiren şeyin ne olduğunu merak etti. "Sormana gerek yok." içeri geçebilmesi için kenara çekildi. O kapıyı kapatırken Armin yavaş yavaş salona yürüdü. Mikasa oğlanın gözlerinin sehpadaki kahve kupasına gittiğini görünce "Hange burada." diye açıkladı. "Bir süre benimle kalacak."
"Hange şuan evde mi? Neden?" dedi Armin, mavi gözleri kocaman oldu. "Mikasa ama-"
"Biliyorum, planlarımız için riskli fakat Levi çok ısrar edince hayır diyemedim." dedi Mikasa, yorgunca iç çekti. "Evi kundaklanmış," Armin nin dehşete düştüğünü fark edince " Sorun yok herkes iyi." dedi.
"Nasıl olmuş? Hange nin evini kim kundaklamak istesin?"
Mikasa "Uzun hikaye..." alnını ovdu. "Kendisinin anlatması daha dogru olur. Ee, sen konuşmak istiyorsun? Yoksa Fosterla mı ilgili?"
"H-hayır..." Armin rahatsızca ondan başka tarafa baktı. "Hange buradaysa anlatamam."
"Armin...beni korkutuyorsun." dedi Mikasa gergince. Oğlanı kolundan tutup salondan dışarı, odasına sürükledi. Kapıyı kapattıktan sonra "Hange duşta, bizi duyamaz ama ne olur ne olmaz duyamayacağı bir yerde olmamızda fayda var. Şimdi anlat, ne oldu?"
"Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Belki sadece kuruntu yapıyorumdur, Eren nin hiçbir suçu olmayabilir. Belki de sadece Annie nin dolduruşuna-"
"Armin." Mikasa endişeli oğlanın dikkatini çekmek için omzunu tuttu. Sabrını yitirmek üzereydi. Olabildiğince kontrollü bir ses tonuyla konuşmaya çalıştı. "Sakin ol. Sadece anlat."
"Annie birkaç gün önce beni Erenle Ksaver ve serum hakkında konuşurken duymuş." dedi Armin. "Elbette hiçbir sey belli etmedim fakat bir süredir gözü üzerimizdeydi. Sizi endişelendirmemek için hiçbir şey söylemedim. Dün onu Eren nin evinde Mr. Jeager ın odasına girerken yakaladım. Bana Tom Ksaver in bir hafta önce evinde ölü bulunduğunu, intihar ettiğini söyledi. Gazete haberinde görmüş, adam hakkında konuştuğumuzu duyunca da..."
Mikasa ellerini saçlarının arasına daldırdı. "Olamaz." Bu bir felaketti. Annie zekiydi, elbette Eren den şüphelenecekti. Hele ki Levi ve Hange nin Reiner ın evinde çektiği nutuğu da göz önünde bulundururlarsa yapboz parçalarını birleştirmesi o kadar da zor olmazdı. Ancak yine de elinde somut bir delil yoktu. "Kanıtlayamaz."
"Korktuğum şey o değil, polislerin de elinde zaten kanıt yok." dedi Armin, yüzündeki ifade daha karanlık bir hal aldı. "Bunu söylemekten nefret ediyorum Mikasa ama Ksaver in intihar ettiği gece, Eren nin bizden habersiz dışarı çıktığı güne denk geliyor."
Mikasa donakaldı. "Sen... Onun Ksaver i.." dili söylemeye bile varmadı. Başını iki yana salladı. "Hayır, sadece tesadüf."
"Ya değilse?" Armin nin sesi iyice ufaldı. Yüzünden çaresizlik akıyordu.
"N-neden yapmasın ki? Bir kere elini kana bulayan yine yapar. Hatta Ksaver ın ölumü Eren nin işine bile gelirdi! Zeke yi öldürenin Eren nin olduğunu iddia eden tek kişi oydu. Şimdi önünde hiçbir engel kalmadı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACKERMANS
Fanfiction"Bu dünya uğruna yaşamaya değer birçok güzellikle doluydu. Fakat Ackermanlar için... Başından beri acımasızdı." * Attack on Titan için yazılmış bir Polisiye AU dur. *Levihan *Eremika Umarım beğenirsiniz. Keyifli Okumalar... (Kapaktaki fan art nx...