38. Bölüm ~ Çekici Olmak ~

609 77 98
                                    

Güneşe yakın uçtumu söylüyorlar

Bilmiyorlar, bilmiyorlar...

Ah bebeğim, senin için yapabileceklerim hakkında hiçbir fikrin yok

Bu kalp yalnız senin için çarpıyor

Yalnız senin için...

Ah bebegim, sen bir katilsin

Gözlerini benden kaçırdığın her anın katilisin

" Kapat şu müziği boktan gözlük."

" Ne?" Hange radyonun sesini biraz daha açtı. Elini kulağına götürüp arkaya bağırdı." Seni duyamadım Levi, bir şey mi söyledin?"

Levi gözlerini devirdi. Ön koltuğu Hange ye terk etmekle büyük bir hata yaptığını anladı. Fakat yolun geri kalanını Erwinle yan yana oturmaktansa Hange nin radyoyu ele geçirmesini tercih ederdi. " Daha gelmedik mi?" 

" Eğer bu kez verdiğin adres dogruysa geldik sayılır." dedi Erwin. Ardından Hange nin açtığı şarkının sesini geri kıstı. Bununla birlikte kadın kaşlarını çattı. " Hey, siz ikinizin sorunu ne?"

" Amacımız dikkat çekmeden sokağa girmek Hange. Bütün gözleri üzerimize çekmek istemezsin." dedi Erwin ciddiyetle.

" Evet, tabii." dedi Hange alayla. "Sanki fark edilmeden bir yere girebilirmişiz gibi... Bir yunan heykeli, seksi doktor ve takım elbiseli suratsız bir avukat yüksek sesli şarkının yanında nedir ki?"

"Yunan heykeli?" Levi tek kaşını kaldırdı.

Hange omuz silkti. " Ah, evet. Sen bilmiyordun degil mi? PPD de Erwin e böyle söylüyorlar." dedi. Sırıttı, sarışın adamın kolunu dürttü. " Bu dedikodu nasıl ortaya çıktı bilmek ister misin?"

Erwin direksiyonu sağa çevirirken
" Hayır ve kimsenin sana seksi dediğini hatırlamıyorum." dedi.

" Kimsenin söylememiş olması öyle olmadığım anlamına gelmez." Hange tek kaşını kaldırdı. " Levi da bir avukat değil. Arkadaş olmasaydık beni çekici bulur muydun?"

Erwin "Pek sayılmaz."

Hange " Ne?" dedi dehşet içinde. Alınmış göründü. " Beni itici mi buluyorsun?"

Erwin iç çekti. " Bu o anlama gelmiyor. Herkesin kendine göre bir cazibesi vardır. Belki de birbirimizi tanıdığımız için bir his uyandırmıyorsundur."

" Bu daha da kötü bir yorumdu." Hange kaşlarını çattı. Huysuz huysuz boynunu arka koltuğa döndürdü.
" Sen de mi öyle düşünüyorsun Levi? Ben seksi değil miyim?"

Önde dönen konuşmanın ona patlayacağını tahmin edemeyen Levi hazırlıksız yakalandı. Kadına boş boş baktı. " Ne düşündüğümün bir önemi var mı?"

" Evet var." dedi Hange. Somurttu. "Diğer herkesin de böyle düşünüp düşünmediğini bilmem gerek."

Levi, Hange nin dış görünüşüyle ilgili bir problemi yoktu. Güzel değildi - en azından ondan daha güzel kadınlar görmüştü - fakat çekici olup olmadığı konusunda... Emin değildi. Ona göre seksilik kavramı biraz daha farklıydı.
Dekolteli kıyaferler giyen her kadın seksi görünebilirdi. Bir kadını çekici bulabilmesi için bundan daha fazlasına sahip olması gerekiyordu.

Neyseki Erwin arabayı durdurunca bir cevap vermekten kurtuldu.

" Geldik." dedi sarışın adam. Gözleriyle karşıdaki binaya işaret etti.
" Şüphelimiz karşıdaki taksi durağında çalışıyor."

ACKERMANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin