Epilog ~ 6

304 20 48
                                    

"Levi ve Petra nın tanışma hikayesini okuyabilseydik nasıl olurdu?"

Levi x petra sevmeyenlerin okuması tavsiye edilmez :)

Keyifli Okumalar...

......................................................................

"Yeni geleni duydun mu? Tam bir baş belasıymış."

Soyunma odasında beden eğitimi dersi için üzerlerini değiştiren birinci sınıf öğrencilerinin bir haftadır koridorda, etüt sınıfında ve yemekhanede bıkmadan bahsettikleri tek şey transfer öğrenciydi. Daha okula adım atmadan namı koridorlara ulaşmıştı.

"Onun liseye başladığından beri iki kere okul değiştirdiğini söylüyorlar. Korkutucu..."

"Umarım yakışıklıdır." kızlardan biri iç çekti. "Çirkinse baş ağrısından başka bir işe yaramaz."

"Evet! Hem erkeklerin biraz belalı tipler oması onları daha çekici yapmıyor mu?"

"Ah, sen var ya!"

Kızlar gülüşmeye devam ederken esofmanının sıkışan fermuarını yukarıya dogru çekmeye çalışan Petra söylentilere pek kulak kabartmıyordu. Aynı sınıfta olmadıgı sürece okuldaki diğer öğrencilerin ne yaptığı onu pek ilgilendirmiyordu.

"Sen ne düşünüyorsun Petra?" dedi sıra arkadaşı Yuri.

"Henüz tanışmadığım biri hakkında ne düşünebilirim ki?" dedi Petra şaşkınca. Tişörtünü sıkışan feemuardan koparınca çok daha iyi hissetti. "İşte oldu!"

"Öyle deme! Ya kavgaya karışıp okulun huzurunu bozarsa? Ayni sınıfta olduğumuzu hayal etmek bile istemiyorum... Hakkında söylenenleri duymadın mı?"

Petra başını iki yana salladı. Merak da etmiyordu. Çünkü birinci sınıf bir lise öğrencinin iki kişiyi hastanelik ettiğine ve sokak serserilerini dövdüğüne inanmak şaçmalıktı. "Olayları fazla abartıyorlar bence. Hadi, derse geç kalıyoruz..."

Beden dersi boyunca bu muhabbet tüm öğrenciler arasında konuşulmaya devam etti. Söylediklerine göre transfer öğrenci bugün okula başlayacaktı. Neden söylentilerin bu kadar büyüdüğünü öğretmenlerini takip eden, daha önce hiç göremediği bir öğrenci olduğunu fark edince anladı. İlk dersleri beden eğitimi olduğu için onu sınıfta karşılayamamışlardı. Petra transfer öğrenciyle aynı sınıfta olmalarına üzülse mi yoksa sevinse mi bilemedi.

"Yeni sınıf arkadaşınızla tanışın." öğretmen tek sıra halinde duran sınıfa yeni öğrenciyi tanıştırdı. "Kendini tanıt lütfen."

Oğlanın bakışları bomboştu. Kızgın mı yoksa gergin mi anlamak imkansızdı. Beden dersinden haberi olmadığı için okul üniforması giyiyordu. Boş, gri gözlerini sınıfın uzerinde gezdirmeden "Levi." dedi.

Ardından hemen uğultular yukselmeye başladı. Havalı olmaya mı çalışıyor? Sadece adını söyledi... Bakışları korkutucu... Kendini bir şey sanıyor... Ah, ama çok yakışlıklı bir yüzü var...

"Levi Ackerman bundan böyle sizinle birlikte okuyacak. Ona iyi davranın." uğultuyu kesmek icin öğretmen mudahale etti. "Kiyafetlerin yanında değilse bugünlük sadece top toplayabilirsin Levi. Böylece sınıfla kaynaşmış olursun."

Levi sadece kafasını salladı.

"Evet, sınıf... Siz de ısınmaya başlayın bakalım." öğretmen ellerini çırptı.

Onlar koşarken Levi da sahanın kenarında bekledi. Sınıfla kaynaşmak gibi bir amacı hiç yoktu zaten. Hocanın onu sınıfa göndermesini umuyordu. Bu yüzden yanında kıyafet getirmemişti. Tanışmak için yanına giden birkaç öğrenciye de yüz vermedi. Nasıl olsa bu okulda da kalıcı degildi. Yakan top oynamaya başladıklarında etrafa dağılan topları sessizce topladı.

ACKERMANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin