58. Bölüm ~ Gizemli Sadist ~

463 60 88
                                    

"Güzel haberle geldiğini söyle Hange." 

Elindeki test sonuçlarıyla içeri giren Hange kapıyı arkasından örterken kağıtları arkasına sakladı. Sanki burnuna kötü bir koku gelmiş gibi yüzünü buruşturdu. "Olumsuz. Kayıtlarda köprüdeki kana uyum gösterebilecek bir DNA örneği yok." 

Ortamdaki huzursuz enerji Erwin kalın kaşlarını çatınca iyice ağırlaştı. Burnun kemerini sıktı, her an masanın üzerindekileri fırlatacakmış ya da duvarı yumruklayacakmış gibi bir hali vardı. 

"Kan Kenny e ait olamaz mı?" önerdi Hange. Cevap almak için sormadığı aşikardı, konuşmak için konuşmuştu.

"Ceset köprünün sol tarafından atıldı, sağından değil." dedi Erwin gergince. 

Hange, Levi ın oturduğu koltuğun kolunu sıktığını gördü. Erwin nin Kenny den bahsediş tarzı hoşuna gitmediği aşikardı. 

"Erwin, belki de ara vermelisin... Aylardır o sadistin peşindesin. Masanda bir sürü dosya birikti. Başka vakalara odaklanmalısın. Eğer asıl işini yapmazsan Pixis ve Shades ile başın belaya girecek." 

"Bunu daha önce de konuştuk Hange. PPD de çalışan tek dedektif ben değilim." dedi Erwin umursamazca.

"Fakat sana verilen vakaları başka dedektiflere bırakıyorsun. Ve onlar da dedektif. Yani neler çevirdiğini anlayabilirler." dedi Hange, kaşlarını çattı. "Polis olmayabilirim ama prosedürleri biliyorum. Ayrıca-" 

"Kim sana bunu söyledi?" dedi Erwin, başını kaldırıp ona baktı. Konu birden ilgisini çekmişti. 

"Çünkü polislerle çalışıyorum, herhalde kuralları-" 

"O değil!" dedi Erwin ters ters. "Hangi dedektif, ne biliyor?" 

Hange nin yüzü hemen gerildi. Levi ın da ona baktığını görünce gözlerini kaçırdı. Yorgunca iç çekti. "Şüphe ettikleri kişi sen değilsin, benim. Nanaba ve Mike, Levi ın... kaçmasına göz yumduğumu öğrendiler. Ayrıca Zeke Jeager dosyası için yalan ifade verdiğimden- bak, bütün söylemek istediğim gözleri üzerimde. Aynı şey senin de başına gelirse sonun iyi olmaz. O yüzden sadece işini yap. Sadisti bulmayı bize bırak." 

"Demek gerçekten kaçıyordun." dedi Erwin, Levi ya döndü. 

Levi hiçbir şey söylemedi. Köprüden ayrıldıklarından beri zaten hiç konuşmamıştı. 

"Bu herif ilk banyoya bıraktığı mesajla ortaya çıktı. Bunu Levi ın polis merkezinde çalıştığını öğrendikten sonra yaptı." Erwin devam etti. "Daha sonra polis merkezinin bahçesinde kendini öldüren kurbanla mesaj bıraktı. Hepsi Levi ya yönelik saldırılardı. Bu kez beni Kenny i öldürürken çektiği fotoğrafla tehdit etti. Eğer sıradaki hamlesini tahmin edersek bir sonraki felaketi önleyebiliriz." 

"İstediği şey basit." Levi uzun bir aradan sonra ilk kez yorumda bulundu. Koltuktan ayağa kalktı, kapıya yürüyüp kollarını göğsünde birleştirdi. "Seni hapse tıkmak, beni ise öldürmek. Her şey açık." 

"Kenny nin etrafında dolanan, tehlikeli sayılabilecek bir insan var mıydı?" dedi Erwin.

Levi düşünürken hafifçe kaşlarını çattı. "Bilmiyorum, hepsi aptalın tekiydi." 

"Aptallar da tehlikelidir." dedi Erwin, parmağıyla masada ritim tutmaya başladı. Bu onun düşündüğüne işaretti. "Bana yarına kadar Kenny nin yanında çalışan, tehlikeli bulduğun insanların listesin çıkart." 

"Hepsini tanımıyorum." dedi Levi. "Zaten çoğu öldü."

Erwin o zaman ritim tutmayı bıraktı.

ACKERMANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin