Ciara Casey'nin koluna dikkatle bakarken aklından geçen sorulardan biri dudaklarından döküldü. "Daha önce, uyuyan yapımı herhangi bir silahla yaralandın mı?"
Casey gözlerini kolundan çekti ve başını yavaşça iki yana salladı.
"Kendini terk ettirecek ne yaptın?" diye sordu Ciara merakla.
"Sorguladım." diye yanıtladı Casey soğuk ses tonuyla. Yaklaştıkça yavaşlayan adımlarla ilerleyen Aymira'ya Ciara'nın omzunun üstünden izledi bir müddet.
Aymira çekingen bakışlarını Casey'den ayırmadan ilerledi. Ciara'nın yanına gelince durdu, Casey'nin katı ifadesinde herhangi bir yumuşaklık ararken sessizce birbirlerine baktılar.
Ciara ellerini Casey'nin yaralı kolundan çekti. "Gidip diğerlerine bakayım,"
Casey katı ses tonuyla Ciara'nın sözünü kesti. "Yalnız kalmamızı gerektiren bir şey yok, Ciara." Başını çevirdi ve demir parmaklıklar ardında toplanan, oldukları yöne bakarak fısıldaşan kalabalığa göz gezdirdi. En ufak fırsatta tekrar saldıracak gibi nefretle bakıyor, sabırsızlıkla kıpırdanıyorlardı.
"Sen git, ben ilgilenirim." Diye araya girdi Aymira. Ciara eve tönelirken, bir adım daha attı ve Casey'nin koluna dokundu. Parmaklarının altından hızla çekilen kolun hemen ardından dudaklarını birbirine bastırıp derin bir nefes aldı. "Bakmama izin ver."
"Gerek yok, iyiyim."
"Sadece yarana bakacağım. Ceketini çıkartır mısın?" Casey ceketini bıkkınlıkla çıkartırken sabırla bekledi ve parmakları kurşunun sıyırdığı kabarık yaranın etrafında gezindi. Parmak uçlarında hissettiği tanıdık sıcak tenin ısısı içini ısıtıyor gibi hissetti. Ne yapacağını bilmeden baktığı yarayı bir süre sonra unuttu ve gözlerini hüzünle kapatıp Casey'ye dokunmaya devam etti. Ufacık bir temasın bile ona nasıl iyi geldiğini, anılarını hatırladı. Casey'nin gergin ve titreyen sesini işitince göz kapakları aralandı.
"Önemli bir şey değil. Sadece sıyrık."
Aymira düğümlenen boğazını temizledi ve başını salladı. Casey kolunu parmaklarının arasından çekerken elini indirdi ve yüzüne baktı. "İyi misin?"
Casey hiçbir tepki vermedi. Ceketini giymiş, başını dik tutup başka yöne odaklanmış gibi duruyordu. Bir süre daha sessizce Aymira'nın kendisine bakmasına izin verdi. İçine yayılan sinir bozucu huzurdan nefret etse de buna ihtiyacı olduğunu biliyordu.
"Casey,"
"Cassandra."
Aymira gözlerine bakmamak için sürekli odak değiştiren koyu kehribar gözlere bakarak konuşmaya devam etti. "Pekala, Cassandra. Ben...aslında seni bir daha göreceğimi düşünmüyordum... ve görmek istiyordum. Aslında biliyordum," Casey'nin bitişen kaşlarının ardından yüzüne yayılan sorgular ifadeyi fark edince saçmaladığını da fark etti. Kelimeleri çabucak toparlamaya çalıştı. "Casey, ben... Cassandra," arkadan yaklaşan adım seslerini duyunca sustu ve geriye baktı.
"Şu uyuyan," dedi Corben, "senin yerini birilerine bildiriyor." Yumruklarını sıkmış, sert adımlar atarak yürüyordu. İlk kez bu kadar sinirli görünüyordu.
Casey alt dudağını kemirirken yüz hatlarına tekrar katılık yayıldı. "İşini bitirmeliydim," dedi bakışlarını Aymira'ya dikerek. "Yas tutan sevgilinin kimseye zararı dokunmazdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KYS) Kızıl Tahtlar 2: Savaş (GxG)
Fantasy🏳️🌈Wattys 2022 Fantastik Kazananı (20.11.2022)🏅 🏳️🌈 Wattys 2022 Yarı Finalisti 🏆 Serinin ikinci kitabıdır. ''İkinci kehanet...'' dedi yaşlı kadın, titreyen sesiyle. ''Çoktan gerçekleşti. Geri dönüş olduğuna hala inanıyor musunuz?'' Dakikal...