NEMAİN
@hksknh: Nemain birinden hoşlanıyor mu?
Nemain: Geçmişte evet. Şu an hayatımda kılıcım ve kalkanımdan başkasına yer yok.
Badb: Yapma, kardeşim. Aynı salonda oturuyor, aynı havayı soluyoruz. Bir ara istersen sana "Belli Etmeme Sanatı" hakkında hızlandırılmış bir ders verebilirim.
Nemain: İmdat...
Nemain için aşk var mı varsa nasıl?
Nemain: Aşk tabii ki var. Ama bu konuda Morrígan'a katılacağım. Sadakat de aşkın başka bir halidir.
Nemaincim o zırh ağırlık yapmıyor mu ya minnoş vücuduna? ben burdan yoruldum :))
Nemain: Vücudumun minnoş olduğunu kim söyledi? ;)
______
@femme3noire: Morrígan'a tamamı ile sadık mısın cidden?
Nemain: Kesinlikle. Ona ihanet etmek ve hayatımdan vaz geçmek arasında kalırsam, hayatımdan vazgeçmeyi seçecek kadar sağdığım.
Morrígan: ♥ :')
(Macha, kendince mimik ve ağız oynatmalarıyla Nemain'i taklit ederken, Badb'ın ciddiyetini bozmamak için direndiğini fark eder.)
______
@Reyhan00100: Morrígan'ın karşısında durman için bir sebep olsa bu ne olurdu?
Nemain: Savunduğu değerleri unutup babamıza, Ler'e ya da annemiz Tara'ya benzerse. Bu gibi bir tehlike için aramızda bir anlaşma var zaten.
Macha&Badb aynı anda: Ne anlaşması?
Nemain: Ah, bunu söylememeliydim...
Morrígan: ...
Nemain: Şimdilik hoşça kalın, uyuyanlar. Doğru yoldan ayrılamamanız dileğiyle!
____________________________
MACHA
@femme3noire: Tüm bu isyanların asıl sebebi ne?
Macha: Asıl tehlikeyi benden başka gören yok mu alo?
Badb: Merhaba, uyuyan.
Macha: Hey! Benim sıram!
______
@hksknh: Badb in seni hapsetmelerinde ne hissediyorsun?
Macha: (Elini çenesine dayar ve gözlerini kısarak düşünür.) Imm... Bu, göz kapakların açık durması için gergince alttan ve üstten bantlanmışken gözüne arı konması gibi bir şey. Sanırım tırnak arana kürdan takıp duvara tekme atmak da aynı olabilir. Ya da gözüne kâğıt kesiği atmak,
Badb: Abartma artık, Macha... Yapman gerekenleri ben yapıyor, saçını bile ben tarıyorum. Neyin şikâyeti bu, bu kadar?
Macha: Senden nefret ediyorum.
Nemain: Sen herkesten nefret edersin zaten, kardeşim.
Macha: Morrígan ve sen hariç ♥
Morrígan: Ah, bugün çok tatlısın, Macha.
Macha: Sadece iki soru olduğunu öğrenene kadar evet. Tatlıydım! SADECE İKİ SORU!
Morrígan: Müdahale mi etsen acaba, Badb?
____________________________
BADB
@femme3noire: Sizi görmeden seven kişi benim Tanrıçam siz de bana aşık mısınız? Eminim beni çoktan fark etmişsinizdir ne düşünüyorsunuz benim hakkımda?
Badb: Ah, sen Gece olmalısın. Yazar bana ufak birkaç şey çıtlatmıştı. Kucağımda oturmak gibi bir hayalin varmış, neden olmasın? Hakkında ne düşündüğüme gelirsek... Çok tatlı bir uyuyana benziyorsun. Seni daha yakından tanımak isterim. Bir gün Tanrıça Bahçesi'ne gelmelisin. Bu arada, yakınında beyaz gelincikler görürsen sakın korkma. Seni izliyor ve koruyor olacağım. :)
Macha: (Google> zihnini ikizine kapatma büyüsü> Enter)
______
@Reyhan00100: İkisinden birini seçmek zorundasın kadın mı erkek mi?
Badb: Ben zaten çoktan seçimimi yaptım. Erkekler gönüllü kölelerim. Kadınlar... Ah, onlar benim her şeyim...
______
@hksknh: Sizi görmeden seven biri var :)) şansı varmı? gönül kapilariniz açık mı?
Badb: Tabii ki şansı var. Kadın olması zaten +13165421 adım önde olmasının sebebi. :) İstersen senin de yanımda yerin hazır. Sadece boyun ölçünü söylemelisin. :) :) :)
Soruların sonuna gelmişiz. Sizlerle buluşmamı sağlayan yazara teşekkür ederim. Doğayı ve canlıları koruyun. Doğa varsa size de yaşam var.
Aymira: Araya girmek istemezdim ama.. Yaşam ben değil miyim?
Morrígan: İleride anlarsın, Naofa.
____________________________
Diğer karakterlere sorduğunuz soruları da en yakın zamanda yeni bir bölümde paylaşacağım. Karakterlere sorular geldikçe bölüm güncellemesi devam edecek. İlginiz için çok teşekkür ederim. ♥ (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KYS) Kızıl Tahtlar 2: Savaş (GxG)
Fantasia🏳️🌈Wattys 2022 Fantastik Kazananı (20.11.2022)🏅 🏳️🌈 Wattys 2022 Yarı Finalisti 🏆 Serinin ikinci kitabıdır. ''İkinci kehanet...'' dedi yaşlı kadın, titreyen sesiyle. ''Çoktan gerçekleşti. Geri dönüş olduğuna hala inanıyor musunuz?'' Dakikal...