Corben, yüz üstü yatan Casey'yi sol kolunu tutup çevirdi. Yüzüne birkaç çakıl taşı saplanmış, sürtünmeden soyulan derisinde ufak kabarcıklar halinde kan damlaları birikmişti. Vücudunu sarstı, yüzüne hafif tokatlar attı fakat Casey uyanmadı. Son çare olarak iki parmağıyla burnunu kapattı ve başını düzgünce sabitledi. Dudakları Casey'nin dudaklarından içeri hava üflemek için yakınlaşırken göğsünde hissettiği baskıyla kalçalarının üstüne düştü.
Casey, öksürerek doğruldu ve nefes almaya çalıştı. "Aklından bile geçirme." Corben'e bakan kanlı gözleri, boğazını sızlatan öksürükle tekrar kısıldı.
"Öldüğünü düşündüm." diye fısıldadı Corben. Casey'nin iyi olduğunu tamamen idrak edince dizlerinin üstünde doğruldu ve ona sıkıca sarıldı.
Casey, kollarını dıştan saran kolları çözüp Corben'i hafifçe iteledi. "Abartma. Yeter bu kadar." Doğruldu ve uçsuz bucaksız gibi görünen denize baktı. "Az önce... Poseidon'ı öldürdün,"
Corben, şaşkınlıkla kalkmış kaşlarıyla denize baktı. Az önce Poseidon'ı öldürmekle kalmamış, karanlık tarafı da uyanmıştı.
"Sanırım, Atlantis'in yeni kralı sensin."
Birkaç adım ötelerinde Unlexima'dan yeni bir kapı açıldı. İkisinin bakışları kapıya dönerken, Evelyn'in sesi duyuldu. "Davet mi bekliyorsunuz?"
"Bu da ne?" Corben yerden kalktı, ıslak avuçlarına yapışan yosun ve pislikleri temizledi.
"Uzun hikâye," dedi Casey, açılan geçide doğru ilerlerken. "Gel haydi." Mutluluğu gözlerinden okunan Aymira'dan gözlerini ayırmadan geçide girdi. Corben'de ardından girince geçit kapandı.
"Yani sen Lucifer'sın, öyle mi?" Corben'in gülümsemesi, şaşkın ifadeli yüzüne yayıldı. "Burası da senin diyarın, öylemi?" Etrafına göz attı ve kemerin ardından görünen siyahlığa odaklandı. "Neden bu kadar karanlık?"
Evelyn ve Lucifer, kısa bir an birbirlerine baktılar. Daha kaç defa anlatmaları gerekiyordu olan biteni? Lucifer'ın gülümseyen kıvrık dudakları aralandı ve derin bir nefes aldı. Her şeyi en başından tekrar anlatmaya başlayacaktı ki Casey'nin araya girmesiyle sustu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(KYS) Kızıl Tahtlar 2: Savaş (GxG)
Fantasy🏳️🌈Wattys 2022 Fantastik Kazananı (20.11.2022)🏅 🏳️🌈 Wattys 2022 Yarı Finalisti 🏆 Serinin ikinci kitabıdır. ''İkinci kehanet...'' dedi yaşlı kadın, titreyen sesiyle. ''Çoktan gerçekleşti. Geri dönüş olduğuna hala inanıyor musunuz?'' Dakikal...