Ín Aínm Cassandra (Kısım V)

158 49 17
                                    

Lucifer, tavan kolonunun altından eğilerek geçti. "Fraude'nin savaş için seçtiği bölge, gerçekten manidar." 

      "Boyunun bu kadar uzun olduğunu bilmiyordum," dedi Ciara, şaşkınlıkla. "Unlexima'da neredeyse... neredeyse bizimle eşittin." 

        Lucifer'ın dudakları hafifçe kıvrıldı ve başıyla onayladı. "Aslında sizin de bu kadar kısa olduğu söylenemez; hala kendiniz hakkında keşfetmediğiniz şeyler var."

        "Rica etsem, daha açıklayıcı olur musun?" 

        "Tabii, üzerinizde bir tür perdeleme var. Potansiyel gücünüze tam anlamıyla ulaşmış sayılmazsınız." Karanlıkta parıldayan kırmızı gözleri Casey'ye döndü. "Senin için aynı şeyi söyleyemem." 

        Casey, göz ucuyla Ciara'ya baktı. Yüz hatlarına yayılan hayal kırıklığını gizlemeye çalışıyordu fakat çok da başarılı sayılmazdı. "Her neyse. Konumuza dönelim." 

       "Ah, evet, Zamanın Efendisi. Senin için güzel haberlerim var: Öncelikle, Tanrıça Thetis*¹'i biliyor musun?"
-----------------------------------------------------------------
*¹ Yunan mitolojisine göre tüm zamanların en iyi savaşçısı olan Akhilleus (Aşil-Ahilevs)'in annesidir. Deniz nymphaları (nemf-su perisi) arasında en çok bilinenidir.
-----------------------------------------------------------------

        Casey, başını salladı. "İris'i huzuruna gönderdim fakat tarafsız kalmayı tercih etti." 

        Lucifer, tek kaşını kaldırdı, rahat bir yüz ifadesi takındı. "Biliyorum. Onunla bizzat konuşmaya gittim. Savaşın yapılacağı meydanı öğrenince, tam anlamıyla deliye döndü. Savaşa kız kardeşleri ve destekçileriyle ayrı bir ordu halinde katılmayı, Fraude'ye hemen saldırmaya niyetlendi. Uzun konuşmalar sonunda bize katılmaya ikna ettim." 

         "Gerçekten güzel bir haber, Lucifer," 

         "Daha bitmedi," diye devam etti Lucifer. "Nike*²'de savaş meydanında olacak fakat etik değerler nedeniyle bizzat çarpışmayacak. Ve seninle bağlılık yemini yapamaz. Zaferi senin kazanman için destekçin olan ordunda kaç kişi varsa; hepsinin yüreğine, elinden geldiğince güç salacağını özellikle dile getirdi." 
-----------------------------------------------------------------
*² Zaferi simgeleyen tanrıça.
-----------------------------------------------------------------

        Ciara, Lucifer'a yaklaştı ve kolunu tuttu. "Sana nasıl teşekkür edeceğimizi bilemiyorum, Lucifer." 

         Lucifer, kolunun üstündeki eli kavradı ve dostane bir tavırla sıktı. "Küçük haberler bittiğine göre, en önemlisine geleyim. Eski dostlarım Leto*³, Hephaistos*⁴ ve Hekate*⁵'de bağlılık yemini etmek için, Troia'da olacak."
-----------------------------------------------------------------
*³ Apollon ve Artemis'in annesi. (Yunan mitolojisine göre)
Diana'nın Artemis'i saklaması için emanet ettiği sütannesi (Kızıl Tahtlar evreni için geçerli olan)
*⁴ Hera'nın oğlu, Ateş ve Demircilik Tanrısı ve Aphrodite'nin eski eşidir (bazı kaynaklarda evlilikleri başka tanrıçalarladır).
Mit: Zeus'un başından doğan Athena'yı kıskanan Hera, Hephaistos'u tek başına doğurur. Topal ve çirkin olması nedeniyle, Olymposlular arsında dalga konusu olur ve hor görülür.
*⁵Hesiodos'un Theogonia'sında, Titanlar arasında Güneş Soylular diye anılan tanrılar soyundandır. Efes'in Artemis'i ile benzer özellikler taşır fakat üç ayrı yüzlü şekilde betimlenir. Türkiye'de Lagina Antik Kenti, tanrıçanın başlıca kült merkezidir.
-----------------------------------------------------------------
        Aynı anda birbirlerine bakan Casey ve Ciara'nın gözlerinde umudun parlaklığı belirdi. 

(KYS) Kızıl Tahtlar 2: Savaş (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin