Toygar Işıklı - Bırak Sende Kaybolayım
- 26 / 05 / 2017 - KÜTAHYA ( Nikâh Günü ve Öncesi) -Esma haberi alır almaz ertesi gün apar topar gelmiş ve beni sorularıyla isyan moduna getirmişti. En sonunda ikna olmuş fakat bu seferde asla gelinliksiz evlenemeyeceğim konusunda darlamaya başlamıştı. Ben ikna olsam bile kendisinin bunu asla kabul etmeyeceğini de eklemiş kaçışım olmadığına beni inandırmıştı ve şu an zorla gelinlik bakmaya götürüyordu.
Ne yazık ki bu konuda Baran'dan yardım isteyemiyordum çünkü oda bu konuda Esma'yla aynı fikre sahipti. İkisi bir olmuş sadece iki saatte beni ikna etmişlerdi. Düğünde daha gösterişli bir şey alınacak nasıl olsa şimdilik elbise tarzı bir gelinlik seçersin ve sende öyle seversin zaten. En azından nikâhında öyle bir şey giy içinde kalmasın diyerek kandırmışlardı beni. Aklıma yatmıştı ve evet düğünde elbise tarzı bir gelinliği ne benim annem, ne de Emine anne eminim gelinlikten saymazlardı.
Baran, maaş kartını bana değil Esma'ya verip ne kadar olursa olsun hangisini beğenirsem onu zorla bile olsa almasını söylemişti. Benim pahalı bir şeyi asla almayacağımı bildiği için, Esma'yla direkt konuşmuştu bu konuyu.
Sabahtan beri girdiğimiz üçüncü gelinlikçide modellere göz atıyordum. Bunların hepsi çok fazla süslüydü benim için. Bölümleri gezerken en son bölümde gözüme bir model çarpmış, elime aldığımda ise yüzümde bir gülümseme oluşmuştu. Esma'ya döndüm gelinlikle beraber.
Bir süre baktıktan sonra kararsız kalmıştı gösterdiğim gelinlikle çünkü ona göre fazla sade bir modeldi ama benim tam aradığım model olabilirdi. Görevli kadından bedenimi isteyerek kabine ilerledim. Gelen gelinliği alarak içeri girdim. Askıya astığım gelinliğe baktım uzun uzun. Kafayı yemiştim gerçekten sanırım. Yarın resmen nikâhım vardı ve ben evleniyordum. Üstelik ailemden kimse bilmiyordu. Bizimkiler öğrendiğinde canımıza okuyacaklardı ama sanırım bunu Baran'la aşabilirdim. Onunlayken deli cesareti geliyordu kesinlikle. Yoksa hayatta böyle bir şeye cesaret edemezdim. Evleniyordum hem de Baran'la. Bu cümleyi ne zaman kursam otuz iki diş sırıtıp kıkırdıyordum istemsizce.
Üzerimdekileri çıkarıp kenarda duran pufun üzerine bıraktım. Gelinliği dikkatlice üzerime geçirip zar zor kapattım fermuarını. Aynaya döndüğümde saçlarımı lastik tokayla arkamda dağınık bir topuz yaparak omuzlarımı açtım. Görüntüm kocaman gülümsememe sebep olmuştu. Kesinlikle aradığım model buydu. Omuzları hafif kayık, kolları kelebek model, önde ve sırt kısmında v şeklinde çok açık olmayan dekoltesi bulunan, belime kadar dantel belden aşağısı ise uçuş uçuş şifon etekli, hafif a kesim romantik, bohem tarzı gelinlik ve elbise arası bir modeldi.
Güzel olmuştu hatta çok güzel olmuştu. Kabinden çıktım eteklerimi kaldırarak, önce kafamı uzattım dışarıya ve heyecanla bana bakan Esma'ya gülümsedim. Sabırsızca çıkmamı bekliyordu. '' Çıksana kızım hadi artık. Bana değil müstakbel eşine yapacaksın onu ki para kopar. Bugün değil yani Bade, yarın o iş hadi. '' demişti sabırsızca ve benim kahkaha atmama sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Evlenirim. '' dedim fısıltıyla. Başta anlamadığından kaşlarını çatarak biraz bekledi. Sonra yüzü aydınlandı. Başımı tamamen omzuna yatırarak tepkisine gülümserken, içimden çıktı usulca ve bacaklarımın arasından süzülen sıvıyla yüzüm buruştu. Kası...