8. Bölüm

1.3K 60 3
                                    

Maroon - Animals

Bir damla yaş düştü alnıma sonra bakışları indi yüzüme. Hiçbir şey demeden yavaşça öpmeye başlamıştı dudaklarımı. Görmeyeyim istedi ağladığını. Ses çıkarmayıp ona uyum sağlarken o nasıl isterse öyle olsun istedim bu gece. Ellerim yanaklarına çıkıp okşarken, sakallarının arasında gezindi parmaklarım. Hafifçe çekiştirip gülümsedim, dudaklarının arasındayken dudaklarım.

Diliyle dudaklarımı aralayıp dilini dilimle buluşturdu. Hafif bir mırıltı çıkarken dudaklarımdan, elimin biri ensesine çıkarak saç diplerini çekiştirdi. Omuzlarına indirmek istediğim elimi bileklerimden tutarak ensesine geri bırakmıştı. Soluklanırken dudaklarımın üzerinde, '' Burada kalsınlar. Çek. Daha sert. '' dedi boğuk bir sesle. Ardından çeneme indi öpücükleri oradan da boynuma. Kafamı geriye doğru yatırarak yer açmıştım boynumda. Dilinin bıraktığı ıslaklığın ardından dudakları içine çekiyordu tenimi. Her dokunuşuyla kasıklarıma doğru bir sıcaklık ilerlemeye başlamıştı. Parmak uçları tenime ufak dokunuşlar bırakırken dudakları asla durmadı ve daha da sertleşti öpüşü.

Göğüslerime inip sertçe kavradığında dilinin ıslaklığını göğüs uçlarımda hissetmemle vücudumda bir titreme meydana gelmişti. Bir eli göğüs uçlarımla oynarken diğerine dili ve dişleriyle resmen bunca zamanın hıncını alıyor gibi eziyet ediyordu. İki göğsümde dilinin ve dişlerinin eziyetini çekmişken parmakları kadınlığımı bulmuş ıslaklığımı hissetmesiyle göğüslerimi sertçe ısırmıştı.

Bu durum onu kendinden geçirmiş olmalı ki tek parmağını vajinama gönderdi. Parmağını hissetmemle bedenimi yatakta yukarı doğru çekip hızla geri bırakmıştım. İnlemelerimi durduramıyordum. Durmak istemiyordum da zaten, dursun da istemiyordum. Daha da hızlanmalıydı. İşaret parmağının yanına ikinci parmağı da gelmiş git gelleri daha da hızlanmıştı ve bu da yetmiyormuş gibi başparmağıyla kadınlığımın üst kısmına baskı yaparak beni daha da kıvrandırıyordu altında. Dudakları göğüslerimde parmakları kadınlığımdayken aklımı kaçıracak gibiydim.

Ellerimi yataktan destek almak istercesine bastırdım ve çarşafı sıktım parmaklarımla. Parmaklarının hareketi daha da hızlanırken bir anda içimden çıkararak kendini bacaklarımın arasına yerleştirdi. Bacağımın birini omzuna diğerini ise iyice yana açarak yatağa bastırmış bedenimi yatağın ucuna çekerek dudaklarını kadınlığımla buluşturmuştu. Parmaklarını kadınlığıma götürerek ıslatmış ardından parmaklarının yerini yeniden dudakları almıştı.

Islaklığımın bulaştığı parmaklarını göğüslerime sürtüp avucunun içine alırken sıktı sertçe. Elimin birini onun elinin üstüne koyup onunla beraber okşadım göğüslerimi. Dudakları hızlandıkça hızlandı asla durmadı. Kıvranmalarımı umursamadı. Sanki dursa her şey bitecekmişçesine bir hızla hareket ediyordu kadınlığımda. Vücudum alev alevdi. Biri bir kibrit çakmış ve alev almıştık. Hem de ne alev... Yangınım dinmiyor aksine daha da artıyordu.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin