14. Bölüm

1K 49 11
                                    

Sezen Aksu - Haydi Gel Benimle Ol
Selçuk Balcı - Uzaktanda Severdum
Fikret Dedeoğlu - Unutamazsın

Gecenin ilerlemesiyle duygusallığımızı bir kenara bırakırken zorla yedirdiği yemekle kolları arasında soliste eşlik etmeye çalışıyordum. Baran'da beni zapt etmeye...

' Haydi gel benimle ol, oturup yıldızlardan,

Bakalım dünyadaki neslimize,

Oradaki sevgililer, özenip birer birer,

Gün olur erişirler ikimize. '

Şarkıya eşlik ederken Baran dudaklarıma götürmeye çalıştığım rakı bardağımı çekmişti elimden hızlıca. Elimden kayıp giden bardakla başımı omzundan kaldırıp, sinirle ona döndüm.

'' Ne yapıyorsun sen ya? Versene bardağımı. '' derken dilim sarhoşluktan sebep birbirine dolanıyordu.

'' Yeter güzelim çok içtin. Bitti artık hadi gidelim eve. Bağıra bağıra söylüyorsun bir de şu şarkıları, Allah'tan mekân çok kalabalık değil. '' demişti kaşlarını çatarak. Gitmek istemiyordum huysuzca mırıldandım ağzımın içinden.

'' Hayır ya gitmiyoruz hem ben Esma'yla, Ülker'e mesaj attım onlarda gelecek birazdan ve... '' dedim kıkırdarken. Uzanıp yanağına bir öpücük kondurup nazlı bir edayla devam ettim konuşmaya. '' Ve ben sana şarkı söyleyeceğim. Birazdan gelir hepsi. '' kollarımı boynuna sararken yeniden yasladım başımı da omzuna.

Kafasını iki yana sallayarak oflarken, '' Kızım hangi ara attın o mesajı? Akşamdan beri yanındayım. Bade, bak sarhoş oldun, hadi güzelim uğraştırma beni gidelim evimize. Bir güzel duş alırsın sonra uyuruz he. Onlar da bizsiz eğlensin hadi bebeğim. '' yanağımı okşayarak, alnıma dudaklarıyla belli belirsiz öpücükler kondurdu ikna edebilmek için.

Kafamı salladım inatla hayır dercesine. Evet, hafif başım dönüyordu, konuşurken cümleleri de toparlamakta bazen zorlanıyor olabilirdim ama hala ayıktı kafam. Sarhoş olmamıştım daha. Ellerimi dudaklarıma bastırarak bir kez daha kıkırdarken, Baran yüzünü eğmiş neden güldüğümü anlamaya çalışıyordu sanırım.

Avuçlarımı yanaklarına koyarak sakallarını okşadım. Çok güzellerdi, çok seviyordum sakallarını. İnceledim uzun uzun. Sevemediğim zamanları hatırladım. Derince nefes alıp vererek, elimin birini ensesine çıkarıp çektim kendime ve dudaklarımı bastırdım dudaklarına hiç düşünmeden.

Ben kendimi kaptırmışken Baran kendini geri çekmeye çalışıyordu ama boynundaki ellerimle sertçe kendi dudaklarıma bastırmamdan sebep ayrılamıyordu dudaklarımdan. Bileklerimden yakalayarak önce boynundan ellerimi sonra da dudaklarından dudaklarımı ayırdı. Sert bir soluk vererek, ateş saçan gözlerini dikti gözlerime.

'' Sen bana sınavsın Bade. Gerçekten sınavsın ikna oldum artık. Yemin ederim en büyük sınavımsın. Her türlü en büyük sınavım Bade. Rahat dur beni delirtme. Şunları evde yapsan ben biliyorum sana yapacağım şeyleri de yapmıyorsun anasını satayım. Hala sarhoş değilim diyorsun bana bir de. '' diyerek sinirle soludu.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin