19. Bölüm

958 49 1
                                    

Kendi - Aşka İnanmaz
Soner Sarıkabadayı - İnsan Sevmez Mi?

'' Ben yanlış bir şey mi yaptım Baran? Bade'yi öğrendiğimden beri inan eskisi gibi davranmamaya çalışıyorum ama farkında olmadan bir şey yaptıysam özür dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Ben yanlış bir şey mi yaptım Baran? Bade'yi öğrendiğimden beri inan eskisi gibi davranmamaya çalışıyorum ama farkında olmadan bir şey yaptıysam özür dilerim. Eskiden de hiçbir ışık göremedim senden evet ama en azından sohbet, muhabbet edebiliyorduk ama sen artık fazla uzak durmaya başladın. Hatta özellikle aynı ortamda bile bulunmamaya çalışıyorsun. ''

Kaşlarım çatıldı duyduklarımla. Evli olduğunu bile bile söyledikleri içimde yanan ateşi harlamıştı. Neden yakın olacaktı acaba benim kocam sana? Ellerim istemsizce elbisenin eteklerini kavradı sıkıca.

'' Bak ben başta söylemeliydim evli olduğumu Sedef. Aslında sakladığım bir şey değildi. Herkes biliyordu inan sen nasıl öğrenmedin hala şaşırıyorum. Yüzüğüm de parmağımdaydı hep aslında. Bade geldiğinden beri birkaç kere boşladım sadece takmayı ama ondan önce hep parmağımdaydı. Ama sen göre göre yine durmadın ve açtın kendini. Üstelik üstünden çok geçmedi Bade geldi Yüksekova'ya. Ben seni reddettim ve mevzuyu kapatmanı söyledim. Olaylar karışınca da bu konu üzerinde konuşmadık bir daha. '' demiş sıkıntılı bir nefes vermişti.

Bir de açıkça sevdiğini söylemişti yani.

'' Bade her şeyin farkında, bana sordu bende inkâr etmedim. Edemem de zaten, ondan bir şey saklamak gibi bir niyetim yok. Senden rahatsız Sedef... Bende karımın rahatsız olduğu bir meseleyi devam ettiremem. İş arkadaşıyız seninle ve biz bundan sonra iş dışında hiç görüşmeyeceğiz. Hatta işle ilgili konularda bile mümkün olduğu kadar mecbur kalmadıkça beni arama lütfen. Bu konunun Bade'yle aramızda sorun olmasını istemiyorum. Bunca sene sonra zorla toparlamışken her şeyi yeniden dağılmasına izin veremem. O böyle huzursuzken de seninle konuşmaya devam edemem. '' demesiyle Sedef bir adım atmıştı Baran'a doğru.

Baran anında geri çekilerek aralarındaki mesafeyi daha da açarken sırtımı duvara yaslayarak gözlerimi kapattım ve sakin olmaya çalıştım. Sakin olmazsam bu kadın benim elimde kalacaktı bu gece kesinlikle. Kafamı duvardan ayırmadan ve gözlerimi açmadan konuşmalarını dinlemeye devam ettim.

'' Bir şey yapmayacaktım Baran. Beni istemeyen bir adama kendimi zorla yamayacak değilim merak etme. '' sesi titriyordu. '' Öyle biri olmadığımı anlamış olman lazımdı. Koluna dokunacaktım sadece, benden rahatsız olmamanı söyleyecektim. Çünkü benden yana asla farklı bir yaklaşım görmeyeceksin bir daha. Zaten Bade'yi öğrendiğimden beri demedim hiçbir şey biliyorsun. Bundan sonra da nasıl istersen öyle olur merak etme. Dışarı çıkayım ben artık. '' demesiyle duvardan ayrıldım ve bahçeye açılan kapıya doğru sessiz olmaya çalışarak adımladım.

Dışarı çıkmamla kapının sağ tarafında yer alan salıncağa oturdum ve sallanıyormuş gibi yaptım. Arkamdan Sedef'te çıkmıştı. Derince soluklandı dışarı çıkmasıyla. Beni görüp yanıma doğru yürümeye başlamasıyla kaşlarım çatıldı. Resmen kendi ayaklarıyla eceline doğru geliyordu bu kadın. İnşallah canımı sıkacak şeyler söylerdi de yapacaklarım için ben suçlu olmazdım.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin