33. Bölüm

760 37 5
                                    

Ezginin Günlüğü - Yan Kalbim

Elimizde çay bardakları, Baran'la benim yüzümden okunan gerginlikle Beyza'nın davetiyle onlara gelmiştik. Memnuniyetsizce ve yüzümüzün sirke sattığı bariz belli olurcasına sinirle birbirimize bakıyorduk arada. Çoğunlukla göz göze gelmemeye çalışsak da ikimizde birbirimize öfkeli olmamızdan sık sık gözlerimiz denk düşüyordu. Herkes ortamdaki gerginliğin farkındaydı ama tek kelime edip sormuyorlardı bile ateşi harlamamak için. Akşamdan beri ortada havadan sudan muhabbetler dönüyordu. Herkes birbiriyle sohbet halindeyken biz sadece dinleyici konumundaydık. Yerde pusetinde yatan ve dikkatle etrafı inceleyen kızımla iç çektim.

Haziran'ın bitmesine iki üç gün kalmıştı. Aramızdaki ilişki yasağı çoktan bitmiş olmasına rağmen iki haftadır birbirimizle konuşmadığımız için kavuşamamıştık bile. Ne Baran geri adım atıyor ne de ben aramızı düzeltmek için tek laf ediyordum. Çünkü haklıydım!

Çatık kaşlarımla elimde ki bardağı izlerken kolumu dürten Esma'yla ona döndü bakışlarım. Kafasını salladı ne oluyor dercesine. Omuz silktim umursamazca. Herkes toplanmıştı bugün. Var olan gruba ek olarak Başak ve sevgilisi de bizimle beraberlerdi. İki üç buluşmadır onlar da katılmaya başlamışlardı artık.

'' Senin şu adamın izine yaklaştık baya. Yakında çıkar ortaya kim olduğu az kaldı sabret. Hele şu en son yakalanan uyuşturucudan sonra çok uzak değil yakalanması merak etme. Birinden haber bekliyorum elimize düşecek fotoğrafı. Buralarda dolanıyor eminiz de işte. '' Muhammed'e kafa sallayan Başak, '' Sağ ol baya uğraştınız ama o adamı yakalarsak size de, bize de yarayacak baya merak etmeyin. ''

'' İnşallah öyle olur boş boş uğraşmamışızdır bizde. '' diyen Baran'a ters ters baktı.

'' Ne kadar uyuzsun ya. Vallahi Bade nasıl katlanıyor sana hiç bilmiyorum. Huysuzun tekisin. İyi bir yardım istedim burnumdan getirdin be. '' sinirle söylenmesiyle göz deviren Baran arkasına yaslandı umursamaz bakışlarıyla.

'' Yardım istedin bin tane sorun çıkardın bana. Bade'yle yaşattıklarını saymıyorum bile. Ayrıca katlanmayanı zorla tutmuyorum yanımda. '' söylediğini son anda idrak etmiş olmalı ki bir anda bana dönmüştü bakışları sözü biter bitmez. Herkes Baran'a bakarken dolan gözlerimle yerimden kalktım.

Benim kalkmamla kızlarda hareketlenmişti ki, '' Hava alacağım biraz, gelmeyin lütfen. '' dememle hepsi yeniden yerine geri oturmuştu ısrar etmeyerek.

Balkona çıktım ve havayı içime çektim. Ne olduysa Haziran ortasında sosyal medyada paylaştığım bir fotoğraf sebep olmuştu her şeye. Ailecek yer aldığımız ve çok hoşuma giden bir fotoğrafımızı sosyal medyada paylaşmıştım. Baran'la ayrıyken, Esmaların benim görüşmem ve şans vermem için ısrar ettikleri çocuğun yaptığı yorumla Baran delirmişti. Hele o çocuk olduğunu fark etmesiyle de yıkmıştı ortalığı. Çocuğu hangi zaman dilimin de eklediğimi dahi hatırlamazken laf anlatamamıştım bir türlü ve biz birbirimize girmiştik. Çocuğun yorumunu silip arkadaş listemden çıkarmamla biraz olsun sakinleşmiş fakat ertesi gün özelden bana mesaj atmasıyla yeniden başa sarmıştık.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin