34. Bölüm

694 29 0
                                    

Esra Balamir - Adamım

'' Evet siz ikiniz, derdiniz ne? '' pür dikkat ikisine bakarken '' Biz evleniyoruz. '' diyen Serdar'la, Beyza ağzındaki kahveyi püskürterek öksürük krizine tutulmuştu yaşadığı şokla. Gözlerinden yaş gelmesiyle panikle su uzatmaya çalışan Çağrı, Mihre'yi Muhammed'in kucağına verdi hızla.

Şoktan çıkamamış bir halde Esma'ya bakarken dudaklarını kemirerek izliyordu oda bize. Gözlerimi kısıp, güldüm hafifçe. Bacak bacak üstüne atarken rahatça arkama yaslandım.

'' Şaka yapıyorsunuz demi? Anladım ben, şaka yapıyor bunlar. '' Esma başını iki yana sallayıp ciddi olduklarını anlatmaya çalışırken, '' Nikâh günü aldık biz Bade. '' diyen Serdar'la içtiğim su boğazımda kalmak üzereyken son anda ucundan dönmüştüm. Baran da panikle bana dönüp yüzümü incelemiş ardından sinirle, '' Ulan! Alıştıra alıştıra söyle şunları. Dan dan söylüyorsun. Dağıtacağım ağzını burnunu. Sen kime sordun da gidip nikâh günü aldın hem? '' diye yükselmişti bir anda.

Muhammed gülerek arkasına yaslanmış, '' Amcam birazdan Serdar abinin selasını okuyacağız. Sen kapat kulaklarını ya da ben seni gezmeye mi çıkarsam bence bu daha iyi olur. Kan görme daha gençliğini yaşayamadan. Hayatının güzelliklerini görmeden böyle şeylere maruz kalma. '' aklınca Mihre'ye anlatır gibi birazdan olacak şeyleri Serdar'a aktarma çabası içine girmişti.

'' Kardeş helvanı nasıl istersin? '' dalga geçmesiyle göz deviren Serdar derin bir nefes aldı.

'' Kes sesini Muhammed! '' neredeyse bağırarak uyaran Çağrı bir kez daha dönerken Serdar'a doğru ellerini beline yerleşmişti öfkeyle.

'' Baran çok doğru bir soru sordu. Kime sordunuz siz ikiniz nikâh tarihi alırken acaba? Hem ne bu acele? '' Serdar koltukta öne doğru çıkarken hızlıca, '' Acelemiz falan yok. Yani yanlış anlaşılacak bir şey yok. Konuştuk, görüştük kafalarımızda gayet iyi uyuşuyor, anlaşıyoruz niye uzatalım. Esma da kabul etti teklifimi, uzatmak istemedik.'' Beyza ve ben, Esma'ya bunlar hangi ara oldu diye bakıyorduk ters bir şekilde.

'' Dün gece etti teklifi. Bugün sabahta gün aldık. Bakmayın öyle boşuna ya. Hepsi bir anda oldu. Hepinize aynı anda söyleyelim dedik. '' kendini sıkıntıyla açıklayıp bıkkınca arkasına yaslanan Esma'nın arkasından bu kez Baran oturduğu yerden kalkmış Çağrı'nın yanına dikilmişti.

'' Allah'ım sen bana sabır ver. '' derin bir nefes aldı sakinleşmek için. '' Kızım, tamam etmiş teklifini sen de kabul etmişsin ne güzel de niye bu acele? Bizim niye haberimiz yok? Sen... '' dedi Serdar'ı göstererek.

'' Bize sordun mu? Eşekbaşı mıyız biz burada? Abisi değilim ama sayılırım Serdar. Ben sana ne dedim en başında? ''

'' Üzersem ağzımı burnumu kıracaktın. Her şeyden haberim olacak, adam akıllı görüşeceksin dedin. '' başını sallayan Baran onayladı tek tek hepsini.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin