24. Bölüm

794 43 1
                                    

Cem Adrian - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun

Kulaklarımı dolduran kapı sesiyle mırıldanarak sağ tarafımdan soluma dönmeye çalıştım. Fakat boynumdaki Baran'ın başı buna izin vermemişti. Karnıma attığı kolu da cabasıydı. Bu adam nasıl nefes alıyordu bilmiyordum gerçekten. Başını boynuma iyice yerleştirip uykuya dalıyordu. Onu böyle gördükçe benim nefesim kesiliyordu.

Gözlerim uykuya yeniden dalmamak için direnirken sabah sabah bu kadar ısrarla kapıyı kimin çaldığını merak ediyordum doğrusu. Kapının yumruklanmaya başlanmasıyla Baran kafasını boynumdan kaldırdı ve bana baktı açamadığı gözleriyle.

Uyku sersemi içine kaçmış cızırtılı sesiyle homurdanırken, '' Kim ulan bu sabah sabah?! Kapıyı yumrukluyor bir de. '' diyerek yorganı sertçe üstünden atıp ayaklandı. Yarı açık gözlerimle ona bakarken altında sadece boxer olduğunu görmüştüm. Fakat uykulu haliyle bunu fark etmemişti bile. Tam kapıdan çıkacakken benim sesimle duraksamak zorunda kalmıştı.

'' Çıplaksın. O kapıdaki kadınsa ve seni böyle görürse kafanı kırarım Baran. '' diyerek çatık kaşlarla ona bakmamla daha yeni farkına varmış ve gece hemen uyku moduna geçişimizi hatırlamış olmalı ki devirdiği gözleriyle dolabından hızlıca bir tişört ve eşofman geçirmişti üstüne. Bense arkamı dönüp, çıplak bedenime sardığım ve bacaklarımın arasına sıkıştırdığım yorganla gözlerimi yeniden kapatıp uyumaya çalıştım.

'' Bekle, kapı kilitli Çağrı! Açacağım! '' diye bağırarak yeniden odaya gelip başıma dikilmesini parkeden çıkan ayak seslerinden anlamıştım.

'' Bade, güzelim anahtarlar nerede? Kapı kilitli, en son saklıyordun. '' demesiyle gözlerim aralandı ve bir an düşünme ihtiyacı hissettim. Benden cevap bekleyen Baran'a bakarak gülümserken, '' Ayıcığın içinde. '' dememle dolabın üstündeki ayıcığa dönmüştü bir anda.

'' Yuh Bade! Orası az olmuş, daha yok muydu yukarılar? Hem sen nasıl çıktın oraya? '' elleri belinde kaşlarını çatmasıyla sevimlice gülümseyerek, yorganı biraz daha sardım bedenime.

'' Kapıdakiler ağaç oldu sevgilim. Acele etsen iyi olur. '' dedim  konuyu geçiştirmek amacıyla.

'' Doğru sabah sabah beynimizi siken Çağrı beyin derdi neymiş bir onu öğreneyim, sıra sana da gelecek hanımefendi. Bekle. '' diyerek homurdana homurdana aldığı anahtarla kapıya yöneldi.

Onun çıkmasıyla yataktan kalkıp üstüme eşofman ve sweat giyerek telefonları aldım ve ikisini de açmak için tuşlarına bastım. Esnerken bir yandan da dış kapıya adımladım.

'' Tamam lan bağırma! Uyuyakalmışız işte. Sabah sabah ne konuştun. '' kapıda gördüğüm Çağrı, Serdar, Beyza ve Esma'yla şaşkınca kalmıştım yerimde.

'' Hayırdır, rüyanızda bizi mi gördünüz? Sabah sabah ne bu hal? '' dememle Esma burnundan soluyarak, '' Sabah sabah mı? Sizin saatten haberiniz var mı acaba? Kızım! Saat on iki. Sabahın sekizinden beri size ulaşmaya çalışıyoruz biz. '' demesiyle şokla açtım gözlerimi.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin