29. Bölüm

725 34 0
                                    

Göksel - Dudaklarında Arzu

Göksel - Dudaklarında Arzu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Baran'dan Devam... -

Defteri tamamen kapattığımda işim bitmişti. Saat de altıyı geçiyordu zaten. Gülerek ayağa kalkarken kalemi yeniden son yazdığı sayfanın arasına yerleştirdim ve aynı şekilde koydum çekmeceye.

Gece lambasını kapatarak yatak odasına ilerledim. Benim yastığımın üstünde uyumaya devam eden karıma bakıp başımı iki yana salladım. Pikeyi bacaklarının arasına sıkıştırmış, yastığıma sarılırken yüzü sıkıntıyla buruşmuştu. Kaşları çatılırken onunla beraber benim de çatıldı kaşlarım istemsizce. Rüya mı görüyordu acaba?

Yatağa ilerleyerek uzandım boş olan kısma. Elimin birini başıma dayayarak destek oldum. Boştaki elimle karnını sarıp okşamaya başlamamla ufak bir inilti dökülmüştü dudaklarından. Cenin pozisyonu alıp bacaklarını kendine çekmesiyle kaşlarım daha da çatılmıştı. Durumu anlamaya çalışırken acı dolu bir inlemeyle kıvranıp kendini sırt üstü yatağa çevirerek derin bir nefes aldı. 

'' Bade, Bade uyan yavrum. '' dememle gözleri aralandı hafifçe. Bana bakarken uykulu gözleriyle, bir inilti daha döküldü dudaklarından ve yüzü buruştu.

'' Bade neyin var? '' başını iki yana sallarken, elleriyle karnına masaj yapmaya devam edip, '' Bilmiyorum hafif bir ağrı var arada şiddetleniyor. '' demesiyle tedirgin olmuştum.

'' Gidelim mi hastaneye? Canın yanıyor uykunda da çatılıydı kaşların, huzursuzdun. '' kasıklarına yakın bir bölgeye masaj yapmaya devam ederken hala, başını salladı iki yana gözlerini kapatarak.

'' Geçti şimdi iyiyim. İki kere saplandı sadece şimdi iyi gibi... '' ellerinin üstüne bende elimi koyup onunla beraber masaja devam ederken yüzü de gevşemişti bir süre sonra. Masaja devam ettikçe daha da rahatlıyordu sanki.

'' Buralar mı? '' kafasını aşağı yukarı salladı ve bana dönerek tebessüm etti. Ellerini çekip kendini tamamen bana bırakmıştı artık. Bir süre yüzüme baktıktan sonra elini yanağıma koyarak sakallarımı okşadı usulca.

'' Sen hiç uyumadın mı? '' diye sormuştu sakince. Gülümseyerek ona bakarken başımı iki yana sallamamla kaşları çatıldı. Başını hafifçe geri çekip yüzümü inceledi kıstığı gözleriyle.

'' Neden? Ne yaptın sabaha kadar? '' huysuzca sorduğu soruyla başımı yastığa koyup seslice güldüm. Aklından neler geçiyordu acaba?

'' Ne yapabilirim sevgilim? Merak ediyorum o güzel kafanın içinde neler var acaba? '' dememle göz devirdi ve hafifçe kaydırdığı bedeniyle bana yaklaştırdı kendini biraz daha. Bu masaj yapmayı durdurduğum için parmaklarıma devam et mesajıydı onun için. Saçlarına bir öpücük kondurarak devam ettim.

'' Bilmem, uyumayan sensin. Bir şey düşünmemek için sana soruyorum işte. Bir insan gece uyumayıp ne yapar ki, üstelik karısı uyurken bir de. Hadi bende uyumam tamam da... '' demesine kahkaha attım. Attığım kahkahayla daha da çatılırken kaşları sinirle bakıyordu yüzüme.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin