- MART 2013 -
Samsun terminalindeydim yeniden. Yarın Baran'la beraberliğimizin birinci senesiydi ve ben bugün ona sürpriz yapacaktım. Samsun'a geldiğimden haberi yoktu, Aykut'a kuzeni sayesinde ulaşmış sürpriz yapmak istediğimi söylemiştim ve terminalden Baran yerine arkadaşı almaya gelmişti bugün beni. Direkt eve geçecektim ve gece için hazırlık yapacaktım arkadaşları da Baran'ı oyalayacaklardı benim için. Zaten tüm gün okulda olacaklardı akşam da bir yerlere giderek eve gelmemesini sağlayacaklardı.
Aykut beni eve bırakmış, Caner'i de alarak okula geçmişlerdi. Koskoca bir sene geçirmiştik beraber ve bu sene de bana hiç hayal kırıklığı yaşatmamış, verdiğim karardan zerre pişman olmama neden olmamıştı. Verdiği sözleri tutuyordu. Bir sene geçmiş olmasına rağmen beni hiçbir konuda zorlamamıştı. Yakınlaşma konuları da dâhil. Öpme, ufak temaslar haricinde tek kelime ısrarcı olmaması beni gerçekten şaşırtmıştı. Ve ben bu gece bu duruma boyut atlatmak istiyordum artık.
Oturma odasında uzanıp bunları düşünürken gözlerimi kapatıp bir süre dinlendirdim. Yoldan gelmiştim yorgundum ama akşam yaşanacakların heyecanından sebep içim kıpır kıpırdı ve bir an önce akşam olmasını istiyordum. Baran büyük şok yaşayacaktı eminim. Çünkü şu an beni ailemin yanında biliyordu. Yanıma gelmek istemişti ama ben ailemin yanına gideceğimi söyleyerek engel olmuştum. Acayip bozulmuştu böyle bir günde Bursa'ya gideceğim için hatta bir süre trip bile atmıştı resmen ama ne yazık ki sürprizim için bunu yapmam gerekti. Bazen ciddi manada çocuklaşıyordu. Bazense hiç beklemediğim bir tavır ve düşünceyle yaklaşıyordu olaylara.
Uzandığım yerden kalkarak saçlarımı topuz yaptım ve Baran'ın odasına geçtim çantamla beraber. Yine her zaman ki gibi temiz ve düzenliydi her şeyi. Mis gibi onun kokusuyla doluydu tüm oda. Yüzümdeki gülümsemeyle üstümdeki kıyafetleri çıkarıp rahat bir şeyler geçirdim üzerime. Lavaboya girerek elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Akşam için hazırlık yapmaya başlamam lazımdı artık. Yolda Aykut'la uğradığımız marketten aldıklarımızı poşetten çıkararak dolaba yerleştirdim önce. Telefonumdan açtığım müzikle işe koyuldum.
Karşılıklı rakı içecektik ama bir türlü kısmet olmamıştı. Bu gece onu yapacaktım. İlk iş olarak irmik helvası yaparak şekil verip tabağa almıştım ve süsleyerek kenara ayırdım soğuması için. Aslında en sevdiği tatlı olan baklavayı yapmak isterdim ama başka bir güneydi oda. Ardından mezelerin yapımına geçtim. Şakşuka, kırmızı köz biber kızartmasını yaparak servis tabağına aldım. Ardından diğerlerine geçmiştim çabucak. Haydari ve acılı ezmeyi de yaptıktan sonra dolaba kaldırdım soğumaları için. Saat üçü geçmişti neredeyse. Aldığımız somonları soslayarak fırın tepsisine dizdim ve pişirmek için hazır hale getirdim. Telefonuma gelen mesaja baktığımda Baran'dan olduğunu görmemle kıkırdamıştım.
Gönderen: Baran
Mesaj: Umarım mutlusundur beni kabul etmeyip de ailenin yanına gittiğin için. Çünkü ben hiç mutlu değilim, bil istedim. Bade gerçekten yarın birinci yılımızı dolduruyoruz ve sen ailenin yanına gittin şaka gibi hala inanamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Evlenirim. '' dedim fısıltıyla. Başta anlamadığından kaşlarını çatarak biraz bekledi. Sonra yüzü aydınlandı. Başımı tamamen omzuna yatırarak tepkisine gülümserken, içimden çıktı usulca ve bacaklarımın arasından süzülen sıvıyla yüzüm buruştu. Kası...