37. Bölüm

651 30 3
                                    

Hakan Altun - Aşk Bahçemsin

Ağustos ayına girmiştik artık ve üç gün önce içimi kemirmeye başlayan şüpheye daha fazla dayanamamış, Beyza'nın gelmesini bekliyordum panikle. İçimde oluşan heyecan ve korku karışımı duyguya karşı koyamadığımdan parmaklarımla oynuyordum durmadan.

'' Bade, dolanıp durma Allah aşkına ya başım döndü, çocuğu da huzursuz ediyorsun otur şuraya artık. '' Esma'ya baktım söylenmesinin ardından sadece baktım amaçsızca ne düşündüğümü bile bilmeden.

'' Bade, vallahi normal değilsin sen. Sakin ol biraz artık. Olmuşsa olmuştur neden bu kadar telaş? Yasak mı, günah mı, kime ne? '' lafını bitirir bitirmez çalan kapı sesiyle hızla koştum dış kapıya.

Elinde ufak bir eczane poşetiyle gülerek bana bakan Beyza içeri geçip, koltuğa atmıştı kendini poşeti bana uzatırken.

'' Badeciğim sabah sabah panik halde beni arayana kadar keşke korunma yollarını mı araştırsaydın doğumdan sonra. '' demesiyle göz devirdim.

'' Biliyoruz herhalde Beyza korunma yollarını. Korunuyorduk ayrıca. '' elinden çektiğim poşetle dudaklarımı kemirdim.

İkisi de eğlenen bir ifadeyle bana bakarken, '' Ee sonra ne oldu da sekteye uğradı? '' demişti dalga geçerek.

Poşetin içinden çıkardığım teste çaresizce bakarken derin bir iç çektim. Kaçışım yoktu artık yapmam gerekiyordu. Zaten üç gündür zor tutuyordum kendimi, hamile olmadığıma dair teselli etmeye çalışıyordum ama artık emin olmam lazımdı. Kızlara hiçbir şey demeden çıktım odadan ve banyoya girdim. Yapılışını okuyup hızla uyguladım talimatları. Ellerimi yıkayıp peçeteye sarılı testle odaya geldim.

Meraklı bakışlar bana döndüğünde, '' Ay çok heyecanlı kızım. '' diyen Beyza'yı da, ona benzer bir şeyler söyleyen Esma'yı da duyamıyordum. Dudaklarımı kemirmekle meşguldüm stresten. Önümdeki teste odaklandığım için algılarım kapalıydı.

Korunmuştuk ama babamın hastalığı işin içine girince ve ardından Esma'nın nikâh koşuşturması falan derken birkaç kez fire vermiştik ve o verdiğimiz fireler sanırım şu an bizi yeniden anne baba yapacaktı. Kendim ikinci bir çocuğa hazır değilken Baran'ın ne tepki vereceğini kestiremiyordum asla. Kesinlikle şok olacaktı bundan emindim çünkü onun da hiç beklemediği bir şey olacaktı.

İçimden dualar ederek bekledim testi. Varsa da hayırlısı olmasını diledim sadece. Sehpaya bıraktığım testten gözümü ayıramazken stresle bacağımı sallamaya başladım yerimde duramadığım için.

'' Bade, ne bu telaş, sıkıntı ya? Sakin ol biraz kızım. Kocandan çocuk sahibi olacaksın yine panik olacak ne var? '' diyen Beyza'yla tepem atarken, '' Beyza, Mihre daha küçücük nasıl olacak ben onu düşünüyorum. Daha emiyor bu çocuk ya. Kolay mı sanıyorsunuz siz çocuk işini, daha birinin koşuşturması bitip kendime gelemeden ikinciye nasıl bakacağım hiç bilmiyorum. Korkuyorum anlamıyor musunuz? '' bir anlık sinirle solurken ikisi de yanıma oturmuştu destek olmak için.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin