22. Bölüm

960 39 3
                                    

Baran'ın kullandığı arabada, benim için hazırladığı koltukta ayaklarımı ön kısma doğru uzatmış yayılarak yatıyordum şu an

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baran'ın kullandığı arabada, benim için hazırladığı koltukta ayaklarımı ön kısma doğru uzatmış yayılarak yatıyordum şu an. Yola çıkalı bir saat olmuştu. Daha bir buçuk saatlik yolumuz vardı. Midemin bulanmaması için de hızlı gidemiyordu ve hava kararmıştı artık.

Serdar ve Esma bizim arabamızdaydı yine ve arkada Serdar'ın omzunda uyuyakalmıştı bizim kız. Serdar ise telefonundan bir şeyler okumakla meşguldü. Batuhan ve Ülker'de arkamızda bizi takip ederken onların arabasında da Beyza, Çağrı ve Muhammed geliyordu. Sedef Hanım bu sabah erkenden kendisinin Yüksekova'ya döndüğünü söylemişti, geri döneceğimizi haber vermek için arayan Batuhan'a. İsabet de olmuştu.

Şu an ayaklarımı uzatmış bir halde çalan Ajda Pekkan şarkısına eşlik ediyordum. Baran benim oturacağım koltuğu arka tarafa doğru çekip yatırmış ve ön kısmı genişleterek ayaklarımı daha rahat uzatmam için alan açmıştı. Otelden parasını ödeyerek aldığı bir yastık, pike ve battaniyeyle bana yatma alanı hazırlarken otelin müdürüyle para için anlaşmaya çalışması bizi baya güldürmüştü. Müdür para almak istemezken Baran'da ısrarla vermeye çalışmış, tabi ki sonunda kazanan Baran olmuştu.

Çalan şarkılara mırıldanarak bende eşlik ederken yanağımdan makas alarak yola dönmüştü sevgili kocam.

'' Sende uyusana biraz, uykun yok mu senin? Esma bayıldı biner binmez. '' demesiyle güldüm.

'' Yok. Gerçekten bende şaşkınım ama ilk defa arabaya biner binmez bayılmadım. İlginç değil mi sence de? '' dedim düşünür gibi yaparak. '' Aldığımız haberden mi acaba? Yoksa bu yol biraz tehlikeli ya, bir de biz gece geçiyoruz ona mı telaş yaptım ki? '' diyerek neden uyuyamadığımı bulmaya çalışıyordum kendi kendime düşünerek.

'' Bir şey olmaz sen bunları düşünüp canını sıkma. Yat uyu hadi. Ben varınca uyandırırım seni. Hadi güzelim. '' demişti ama uykum yoktu ki hiç aksi gibi. Omuz silkmemle göz devirmişti.

'' Bade, uyu biraz da. Uyu da basayım kızım. Uyanıksın hız da yapamıyorum. '' demesiyle kıkırdadım. '' Anasını satayım her arabaya binişinde dakikasında kapanırdı gözlerin şimdi fal taşı gibi. Sen neden böylesin ben anlamıyorum valla. Olmayacak yerlerde uyursun, uyuman gereken yerlerde de maşallahın var. '' kahkaha patlatmamla sinirle içinden homurdandı.

'' Aaa... Ne yapayım canım, benim elimde olan bir şey mi? Elimde olsa uyurum demi neden uyanık durayım? '' dedim hafif sitemle bende.

Derin bir nefes verdi dudaklarının arasından. Serdar bizim muhabbetimize gülerken, Esma'da susmadığımız için söylenerek yerinde mırıldanıyordu. Serdar, Esma'nın omzuna attığı eliyle yeniden uyuması için okşarken kısa süre sonra sesi kesilmiş muhtemelen yeniden uyku moduna geçmişti.

Baran şarkıları sürekli olarak değiştirip en son Sezen aksu şarkılarında durduğunda tebessüm etmiştim camdan dışarıyı seyrederken. Geçtiğimiz yollar çok karanlıktı ve dağların arasından ilerlediği için gündüzden kat kat daha ürkütücü gözüküyordu.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin