16. Bölüm

957 50 9
                                    

Şule Hizmetli - Gel Artık

Telefonuma arka arkaya gelen mesaj sesiyle gözlerimi araladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonuma arka arkaya gelen mesaj sesiyle gözlerimi araladım. Gözlerimi açmamla yanımdaki boşlukta kaldı bakışlarım. Gece ettiğimiz kavganın ardından ben yatak odasına gelmiştim ama hem sinirden hem de Baran'ın yanımda olmayışından sanırım bir türlü uyuyamamıştım. Yatakta dönerken uyuyakalmıştım anlaşılan en sonunda. Başımda hafif bir ağrı vardı ve midem de biraz tuhaftı. Dün yaşanan şeylerin etkisi yeni yeni çıkıyordu. Telefonuma gelen yeni bildirim sesiyle sinirle yatağın yanındaki şifonyere çevirdim bakışlarımı. Elime alarak gelen mesajları açtım.

Gönderen: Esmacık

Mesaj: Badecim uyandın mı?

Gönderen: Esmacık

Mesaj: Kızım kime diyorum? Hala uyuyor olamazsın demi Bade?

Gönderen: Esmacık

Mesaj: Oha Bade oha! Saat kaç oldu hala mı uyuyorsun kızım? Gece beşik mi salladın diyeceğim de bebek de yok ki sizde. Ama olsun diye uğraştıysanız orası ayrı tabi sevgili arkadaşım.

Son yazdığı mesajı okuyunca gözlerimi devirmiştim. Esma bebek yaptığımızı düşünürken biz birbirimizi yemekle meşguldük maalesef. Bırak bebek yapmayı yatakları ayırmıştık bir de.

Gönderen: Bade

Mesaj: Günaydın Esmacığım! Yeni uyandım evet! Beşik sallamadım ama nöbetteydim sayılır. Hayırdır sabah sabah bu neşeni neye borçluyuz?

Yazarak telefonu yatağın boş kısmına bıraktım. Bakışlarımı tavana çevirerek amaçsızca bakındım. İçerden ses gelmiyordu. Daha dikkatli dinledim. Hiçbir gürültü ya da ses yoktu. Anlaşılan Baran Bey gene erkenden çıkıp gitmişti. Çalan telefon düşüncelerimi bölerken, Esma arıyordu.

'' Efendim Esma. ''

'' Günaydın Badeciğim. Ne bu ses, yatakta mısın sen hala? '' demişti.

'' Evet, hala yataktayım. Ayılmaya çalışıyorum. Gece baya geç uyudum uyku tutmadı bir türlü. '' dedim bezgin bir ses tonuyla.

Üstümdeki pikeyi ayaklarımla tekmeleyerek çekiştirdim üstümden. Cama doğru döndüm yatakta.

'' Hayırdır. Sesin pek iyi gelmiyor bir şey mi var? '' Bir şey vardı elbette ama bende daha tam manasıyla ne olduğunu bilmiyordum.

'' Konuşuruz gelirim bugün yanına. '' dedim derin bir nefes alarak.

'' Ben de onun için mesaj atmıştım aslında. Dışarı mı çıksak biraz dolaşırız sonra da bir yerlerde otururuz diyecektim. Baran evde mi bilmiyorum tabi de. '' Evde olsa da fark etmez artık demek istemiştim ama sessiz kaldım.

HEMDEM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin