Demet Akalın - Beş Yıl
'' Evlendiğimizi söyledikten sonra aileler birbirine girdi biliyorsun. Baban bizi evden kovduktan sonra bizimkiler de çileden çıktı. '' diye başladı Baran söze ve ben babamın yaptıklarıyla gözlerimi kucağımdaki ellerime indirdim utandığımdan. Elimi avuç içine alıp dudaklarına götürüp öperek konuşmaya devam etti.
''Eve gittiğimizde annem senden boşanmamı ve Aylin'le evlenmemi istedi. '' demesiyle kafamı kaldırdım aniden. Gerçekten bunu istemiş miydi Baran'dan? Aniden ona dönmemle '' Tabi ki kabul etmedim. '' dedi gözlerimin içine bakarak hızla.
'' Fakat baya ısrarcı oldu, birkaç ters bir şey de söyleyince bende kendime hâkim olamayıp bağırıp çağırınca tartıştık ardından çıkıp gittim evden. Annem benim arkamdan fenalaşmış hastaneye kaldırıldı falan biliyorsun bunları zaten. '' dizlerimi koltukta altıma toplayıp ona doğru döndüm. Dirseğimi koltuğun arkasına dayayıp avuç içimi yanağıma yaslayarak dinlemeye devam ettim.
''Hastanede kendine geldiğinde yine aynı mevzular açıldı. Tekrar hayır dedim ve uzatmadım mevzuyu kapatmalarını söyledim. Tam o sırada Çağrı'da arayıp bir iş için Yüksekova'ya gitmemiz gerektiğini söyledi acilen. Çağrı, Ankara'da özel bir büro da çalışıyor biliyorsun askeriyeyle bağlantılı ilerliyorlar bazı durumlarda. Yine öyle bir iş olduğunu söyledi. Ekip kurmasını istemişler özellikle bu iş için ama çok güvendiği asla satmayacak, dışarıya bilgi sızdırmayacak on kişilik bir ekip. Koruma işiydi. Askeriyeyle iş birliği içinde yapılacak bir iş. Zamanı belli değildi. Bize bilgi akışı sağlayacak bir adamın korunması görevi. Adam hala içlerindeydi ve bize bilgi verecekti ama hayatının güvence altına alınmasını istemiş ancak o şekilde bilgi vereceğini söylemişti. Sıradan bir adam değildi üstelik. O sıra her şey zaten karışıktı bizim için bırakıp gitmek istemedim. Çünkü seninle bağlantımı kesmem gerekiyordu işi kabul edersem. Görüşemeyecektik belli bir süre. Yanımda götüremeyecektim seni. Fakat Çağrı'yla bu tarz işlere Kütahya'dayken başlamıştık zaten. Ara ara orada da başka küçük işlerde yer aldım. Yüksekova işi onlar gibi değildi daha büyük bir şeydi. Durumumuzdan sebep kabul etmedim ama adımı çoktan yukarıya verdiği için geri dönemedim. '' diyerek sıkıntılı bir nefes verdi. Başını koltuğun arkasına yatırarak devam etti yeniden.
'' İş riskliydi. Adam açığa çıkarsa ve korunduğu da ortaya çıkarsa ne olacağı belli değildi. Askeriyeyle iş birliği içinde çalışacaktık. Çağrı seninle konuşmamı ve görüşemeyeceğimizi anlatmamı istedi bir süre ama o zaman bunu kabul etmezdin. Zaten ailelerden sebep iyice kötü durumdaydın sebebini açıklasaydım benimle gelmek için diretirdin Bade. Ayrılmak istemezdin. Acilen yola çıkmam gerekiyordu ve fazla zamanım olmadığı için aklıma sana söyleyecek başka bir şey gelmedi. O sözleri ettim işte ve beklediğim gibi de oldu tepkin. Bir daha asla aramadın beni.'' dedi gözlerini kapatarak. Dizin de duran elinin biri yumruk oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Evlenirim. '' dedim fısıltıyla. Başta anlamadığından kaşlarını çatarak biraz bekledi. Sonra yüzü aydınlandı. Başımı tamamen omzuna yatırarak tepkisine gülümserken, içimden çıktı usulca ve bacaklarımın arasından süzülen sıvıyla yüzüm buruştu. Kası...