İmera - Ayrıldım Yüreğinden
Doktorun uzattığı peçeteyi alarak karnımı temizlerken ben, Baran hala gülerek elindeki resme bakıyordu.
'' Baran. Kendine mi gelsen artık... '' dememle bana baktı ve eğilip alnıma bir öpücük kondurdu. Ardından heyecanla doktora dönerken, '' Bir sonraki muayenemizde hediyeniz masanızda. Sözüm söz. Hem de bu müjdeye iki katı hediye. '' diyerek önümde eğildi ve ayakkabılarımı giydirdi yeniden. Delirmişti yine aldığı haberle. Başımı sallayarak gülmemle, doktorda şaka yaptığını söylemişti ama tabi ki Baran'ı ikna edememişti.
İyi çalışmalar deyip doktorumuzun yanından ayrılarak arabaya yürüdük haberin mutluluğunu hala yaşarken. Binip yola çıktığımızdan beri bir dakika susmamıştı aldığı haberden sebep.
'' Belliydi ama kız olduğu bu kadar nazdan. Bade, yemin ederim bu kız aynı sana benzeyecek. Zaten bana benzese şaşardım. İlla uğraştıracaksınız beni. '' demesiyle kahkaha attım. '' Ama annesi kadar acımasız olmaz benim kızım, demi babacığım? Annen süründürdü beni, sen yapmazsın. '' demesiyle karnımdaki eline vurdum.
'' Niye kötülüyorsun beni çocuğa. Ne demek süründürdü? Sen kendin sürünmek istedin bir kere, ben mi zorladım seni? '' diyerek üste çıkmaya çalışmıştım tabi ki. Baran pes artık dercesine bakışlar atıyordu ama hiç umurumda değildi.
'' Annen böyle işte kızım, babana neler yaptı bir bilsen ama sen sakın böyle olma tamam mı babacığım? '' diyerek karnımı okşuyordu bir yandan. Hareket eden kızımızla bana dönerken bakışları, dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
'' Yemin ederim babasının kızı. Görüyorsun demi nasıl da sözümü dinliyor. Sözümü geri alıyorum sana hiç çekmemiş. Aynı ben. '' kınayan bakışlar attım. Cık cıkladım ağzımla ve başımı sallayarak ters tarafa çevirdim bakışlarımı.
'' Küstün mü? Tamam tamam küsme güzelliği sana benzer eminim. Huyları da benzesin ama bir kaçı benzemesin Bade lütfen. Onlara da bir şey deme artık. Biraz da bana benzesin. Hepsi sana benzeyecekse ne anlamı var onun. Nereden anlaşılacak benim de kızım olduğu? '' sonra bir an düşünmüş elini yeniden karnıma koyarak konuşmaya devam etmişti.
'' Kızım, az önce kök söktürdü annen falan dedim, sen öyle olma dedim de ben, bana olma tamam mı babacığım? Başkalarına istediğini yapabilirsin ona yasak yok. '' şaşkınca ona dönerken, '' Daha doğmamış çocuğa başka erkeklere eziyet etmesi için öğüt mü veriyorsun? Sana inanamıyorum Baran. '' dedim kınarcasına.
'' Ne var, öyle kolay mı kız tavlamak? Babası ne çektiyse o veletler de çekecek, şimdiden öğrensin kızımız. Bak bu konuda seni örnek alabilir. Hiç itirazım yok. '' demesiyle güldüm.
'' Of Baran saçmalıyorsun gerçekten daha çocuk doğmadı bile kıskanmaya mı başladın hemen? Kendine gel, böyle şeyler söyleyip durma. Ben de kimseyi süründürmedim ayrıca. Sen kendin inat ettin. Ben mi dedim sana koş peşimde sürün diye? Sen kendin koştun, beklerim dedin. Şimdi suçlu ben mi oldum? '' gururla gülerken arabayı durdurmuştu, Beyzalara gelmiştik çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMDEM (Tamamlandı)
Teen Fiction'' Evlenirim. '' dedim fısıltıyla. Başta anlamadığından kaşlarını çatarak biraz bekledi. Sonra yüzü aydınlandı. Başımı tamamen omzuna yatırarak tepkisine gülümserken, içimden çıktı usulca ve bacaklarımın arasından süzülen sıvıyla yüzüm buruştu. Kası...