46-Dilden dökülen sırlar

130 8 0
                                    

Biliyorum sevgili okuyucularım sizi çok ihmal ettim ancak inanın bu durumu bende istemezdim. İsteyerek seçtiğim moda bölümü maalesef bana nefes dahi almayı unutturacak kadar yorucu . Bundan sonra daha da sık bölüm atmaya çalışacağım size iyi okumalar.

Unutmuştum hiç aklımdan çıkmayan o günün ardından beni suçlayan ilk kişiyi unutmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Unutmuştum hiç aklımdan çıkmayan o günün ardından beni suçlayan ilk kişiyi unutmuştum. Ben Camilla'nın başıma açacağı belaları unutmuştum. 

Duyduğum anons ve insan sesi kafamın içinde sayıklıyordu . Göz kapaklarım yavaş yavaş aralanırken gözüme çarpan beyaz ışığı bir çift mavi gözlü adam gölgeledi.

-"Aslı iyi misin, beni duyuyor musun?"

Işıktan kamaşan gözlerimi ovalayarak etrafa bakarken kolumdaki serumu fark ettim.

-"Neden geldik buraya?"

-"Bayıldın , biraz dinlen kalkma hemen ."

Başım dönse de kafamı tutarak doğrulup etrafa bakmaya başladım. Alkan hastanesi olduğunu fark edince paniğe kapılıp

-''Eve gitmek istiyorum ben hemen.'' deyip ayaklanmak için ayaklarımı yere sarkıtacaktım ki Emir kolumdan tutup

-'' Bir yere gidemezsin serumun bitmesi lazım ayrıca kan tahlili yaptı doktor sonuç çıkana kadar buradayız. ''Başımın dönmesiyle geri gidip sedyeye yattım .

'' İyi misin biraz ?''

Başımla onaylayıp tavanı seyrederken koridorda yankılanan sesle gözlerimi fal taşı gibi açtım.

İsmimi haykırışı etrafa seslenişi içime bir bıçak saplamıştı sanki

-'' Aslı neyin var , ne oldu sana ?''

Doğrulup yanımıza korkuyla gelen hali Emir'i görmesiyle şaşkınlık belirdi suratında bir an duraklayıp dik dik gözlerine baktıktan sonra bana doğru döndü.

Yanıma hızlı adımlarla koşturup elleriyle beni kontrol etmeye başladı.

-'' Neyin var , birisi bir şey mi yaptı ? Neden tek başına çıkıyorsun sokağa sana kaç kere dedim koruma ...''

Dayanamayıp sözünü kestim

-'' İyiyim ben kimse bir şey yapmadı . Sanırım çok yoruldum kahvaltı da yapmadım o yüzden şekerim düşmüştür .''

Derin bir nefes verip Emir'e döndü.

-'' Senin ne işin var burada ?'' diye sert çıkışmasıyla boğazımı temizleyip bakışlarını bana çevirmeyi sağladım ama Emir hiç düşünmeden ağzını açmıştı ki hemen ortaya kendimi attım.

-"Tesadüfen karşılaştık ben bir şeyler yemek için kafeye girmiştim orada da Emir'le karşılaştık. "

Emir verdiğim cevap karşısında sırıtarak başıyla onayladı
-"Aynen tesadüf işte. "Deyip duvara sırtını yasladı.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin