Multimedya Journey to the end "Dirk Leupolz" dinleyerek okumanızı tavsiye ederim
Yutkunarak karşımda duran Emir'in gözlerine korkusuzca bakıyordum bu sefer o korkuyordu mavi gözlerden .-"Aslı nasıl...?"
Burada karşısında olmamı sorgulayarak yüzüme bakıyordu.
Onu nasıl bulmuştum çünkü çok iyi saklanmıştı içimizde bir yerlere sığınmıştı.-"Sevgilin ."deyip gülümseyerek merakını giderdim .
"Beni sana getiren sevgilindi."
Yutkunup başını önüne eğdi.
Hislerim düşüncelerim Gamze'nin bakışları hareketlerini bir tek ben mi hissetmiştim bir tek ben mi anlamıştım."Güzel mekan tercih etmişsin saklanmak için. Bir bebek katilinin saklanabilecegi güzel bir yer fakat..."deyip yüksek sesle
"Annesinin seni nereye saklanırsan saklan seni bulacağını unuttun sanırım."
Uzunca sessizliğini koruyup
-"Unutmadım ."Deyip yüzsüzce başını kaldırdı."Beni bir gün bulacağını biliyordum sadece süreci uzatmak istedim."
Dişlerimi sıkarak gözlerine bakmaya çalıştım fakat o her seferinde gözlerini benden kaçırıyordu.
-"Gözlerime baksana..." Dememle bakışları yere odaklandı
" Sözlerin o kadar yüzsüzken gözlerime neden bakamıyorsun....." Diye sesimi yükseltmemle eliyle yüzünü kapattı.
"Gözlerime bak Emir..."
-"Bakamıyorum.."
-"GÖZLERİME BAK......" diye haykırıp
Elimi belime götürdüm. Silahı sıkıca tutup doğrultmamla başını kaldırıp silahı gördü.Bir iki adım geri gitti.Korkmuştu . Gözleri açılmış can korkusuyla gözlerime bakmaya başlamıştı.
"İşte böyle gözlerime bakacaksın."
-"Sakın Aslı sakın indir o silahı.."
-"Buraya seninle medenice konuşmaya geldiğimi düşünmemiştin herhalde. Hele ki yaşamana izin vereceğimi düşündüğünü hiç sanmam."
Deyip elimdeki silahla etrafı gösterdim.
"Bu silah ,orman , kulübe bana bir geceyi hatırlatıyor biliyor musun Emir. O gün elime ilk defa silah almıştım. Amacım birisini öldürmek değildi kendimi korumaktı fakat şimdi ki amacım ise ölüm."Anlamayarak yüzüme baktı.
-"Peki sen benim bebegimi öldürmeden önce eline hiç silah aldın mı?"
-"Aslı yapma..." Deyip tam bakışlarını indiriyordu ki
-"Gözlerime bakkkk..."diye haykırmamla tekrar kaldırıldı başını hızla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenya Günahsız Melek
General FictionÇocukluğundan çok mu farklı yoksa ben mi yanlış görüyorum ,hissediyorum ?Nerede o benimle evcilik oynayan ,nerede o ben düşünce ağlamayayım diye sarılan ,pamuk şekerle kendine sakal yapan ,yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan ilk aşkım. Karşımda b...