31-Zamanı geriye almak

343 12 5
                                    

⚠️Bu bir duyurudur!
Arkadaşlar herkese iyi geceler üniversite sınavına hazırlandığım için üç haftada bir bölüm yayınlama kararı aldım.Lütfen bana anlayış gösterin inanın ki hem sınava hazırlanmak hem kurgu yazmak o kadar kolay olmuyor. Böyle bir karar almak bende istemezdim ama bu benim üniversite sınavına ikinci defa hazırlanışım olduğu için şon şansım yani .Bu yıl tam tamına hem ders çalışıp istediğim bolümü tutturmak istiyor hemde kurgumu yazmak istediğimden dolayı bu kararı almak zorunda kaldım. Beni anlayışla karşılarsanız çok sevinirim iyi okumalar.

🥀Neden neden karşımdasın be adam neden?Yetmedi mi bana çektirdiğin acılar neden şimdi karşıma çıkıp daha çok dağlıyorsun yüreğimi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🥀Neden neden karşımdasın be adam neden?Yetmedi mi bana çektirdiğin acılar neden şimdi karşıma çıkıp daha çok dağlıyorsun yüreğimi.

Git dememiş miydin bana!Niye şimdi bana git diyen adam karşımda?

-"Ne.....neden geldin?"diye sordum titrek sesimle.

Yutkunup ne diyeceğini bilmez şekilde yerinde titriyordu.
-"Be..ben..."

-"Sen ne?"diye haykırınca susup yutkundu.Oydu gece ışığın altındaki adam oydu peşimde siyah şapkasıyla gizli gizli dolaşan.

Ağzımı elimle kapatıp
"Sendin ....sen beni takip ettin."deyip öfkeyle.

"Ne zamandır beni gizli gizli dikizliyorsun?"diye sormamla başını önüne eğdi.

-"Çok olmadı dün geldim. "

-"Beni takip eden sendin demi evin önünde bekleyen de sendin."

Başıyla onaylayınca yumrularımı sıkıp gözümden akan yaşı elimin tersiyle öfkeyle sildim.

-"Pek becerikli degilmişsin bak bu konularda daha ikinci günü yakaladın ."dememle sırıtıp.

-"Nasılsın ?"diye sordu.

Yüzünü, vücudunu, bedenini uzun uzun inceledim.Zayıflamıştı göz altları çökmüştü.Asıl o nasıldı neydi bu bitkin hali?

-"Ben iyiyim asıl sen nasılsın pek iyi gözükmüyorsun ."dememle yerinde toparlanıp titreyen ellerini saklamak için cebine soktu.

-"İ...iyiyim ben ya ."Ellerini gizleyebilirdi ama sesini gizlemesi pek mümkün değildi .

-"Eeeee buraya sadece beni görmek için mi geldin?" Diye sormamla başıyla onayladı.

-"Evet sadece seni görmek için geldim."

Beni girmek için mi gelmişti buraya başka bir nedeni yoktu sadece beni görmek için gelmişti!Çok saçma.

-"Özledin mi beni?"diye sert bir şekilde karşısında dikilerek sordum .

-"Özledim hemde çok. "Deyip buğulu gözlerini gözlerinden kaçırmadan karşımda eziliyordu resmen.

-"O zaman niye izin verdin gitmeme.Niye git dedin bana madem özleyecektin?"

Göz yaşlarını silip.
-"Ben sana git demeden önce kal da dedim Aslı ama sen bana kalamayacağını net bir şekilde gösterdin.Ne zamana kadar zorla tutacaktım yanımda .Ben seni herhalükarda özleyecektim sen yanımdayken bile özlem duyuyordum."demesiyle

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin