50- Can yakan intikam

179 10 0
                                    

Koşuyorum bilmedim koca karanlık bir ormanda çıplak ayak koşuyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koşuyorum bilmedim koca karanlık bir ormanda çıplak ayak koşuyorum.Soluk alışlarım, ciğerime dolan hava gittikçe daha da çok canımı yakıyor . Boğazındaki acıyı gidermek için yutkunarak koşmaya devam ediyorum. Ardımdan gelen yabancı adamdan uzaklaşmaya çalıştıkça daha karanlık yollara gidiyorum .
Kimden kaçtığımı bilmediğim gibi nereye kaçtığımı da bilmiyordum.

Ayağıma batan çalılar canımı yakıyor her ayağımı yere bastığımda acıyla yüzümü buruşturuyordum.

Ayağımın bir anda büyük bir cisime takılmasıyla ellerimin üzerine düşmüş sızlanarak yavaş yavaş kalkıp neye takıldığıma baktım .
Ardıma baktığımda sırt üstü ağzı kan içinde olan Murat'ı gördüm.

-"Muratt...."
İsmini haykırarak yanına sürünerek gidip başını kaldırmaya çalışıyordum.

"Ne oldu sana kim yaptı bunu?"

Karındaki yaraya bastırarak kanamayı durdurmak için çaba gösterirken bir anda kaçtığım adamı unutmuş sevdiğim adamın yaşaması için
"Yardım edin...."diye haykırıyordum.

Beni duyan kimse yoktu kahve gözlerini yıldızlara dikmiş can çekişerek yerde kıvranışı beni daha da deli ediyordu.

"Ölme yalvarırım ölme bırakma beni ..."

Beni duymuyordu ağzından çıkan kanları yutmamaya çalışırken bense yarasındaki kanı durdurmak için elimi bastırıyordum.

-"O ölecek."
Duyduğum sesle kafamı kaldırıp ayakta dikilmiş karşımızda kanlı eliyle silah tutan Emir'e korkuyla baktım.

-"Onu sen vurdun."
Başıyla onaylayıp
-"Boşuna çabalama bebeğin gibi o da
ölecek." Deyip gözleriyle biri boş ikisi kapalı olan mezarı gösterdi.

"Abim bebeğine iyi bakıyor şimdi de sabırsızlıkla dostunu yanına bekliyor."

Ağzım açık üstü kapalı iki mezara baktım.Bebeğimi öldürmüştü onu benden almıştı. Kanlı elimi karnıma götürüp hıçkırarak ağlamaya başladım. Her şeyimi kaybetmiştim kızımı almıştı elimden şimdi de sevdiğim adam alıyordu avuçlarım arasından .Boş karnımdan elimi yavaş yavaş çektim. O artık benimle değildi uzaktı ona ulaşamayacağım kadar çok uzaktı . Yumruğumu sıkıp dolu gözlerimi üzerine diktim Öfkeyle ayağa kalkıp ona doğru koşturdum.
-"Ahhhhh..." Çığlık atarak omuzuna sert yumruklarımı geçirip tüm gücümle ittim.
Ama bir adım bile yerinden kımıldamamıştı.

"Geberteceğim seni...."diye haykırıp boğazına yapışmak için ellerimi uzatmıştım ki kolumdan tutup beni bir kenara savurdu.

Yere yüz üstü düşmüş acıyla gözlerimi sıktım. Kafamı kaldırıp ayağa kalkmaya çalışırken o yavaş yavaş Murat'a yaklaştı.Omuzlarından tutup boş mezara doğru sürüklemeye başladı.
-"Bırak onu da benden alma bırak . " Çığlık atarak onu durdurmaya çalıştım fakat beni dinlemiyordu.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin