1-Meleğim

1.8K 50 16
                                    

⚜Yayınlama tarihi =09/12/19

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yayınlama tarihi =09/12/19

Buraya Gardenya'yı okumaya başladığınız tarihi yazmanızı diliyorum .

Multimedyada tanıtım filmi mevcuttur.İzlemenizi tavsiye ederim.

Bu benim Aşkın Formülünden sonraki ikinci çalışmamdır.Ben pek uzun laf etmeyi sevmem ama bu kitap benim yeni başlangıçlarıma olan yeni adımım gibi olacak. Bugün benim doğum günüm ve ben de yaşıma yeniliklerle girmeyi tercih ettim.

Haydi o zaman bismillah...

-"Melek,Melek ....

Murat beni ,doğum günümde dedemin hediye ettiği Gardenya çiçeğine benzettiği için dedemden çiçeğin anlamının günahsız melek olduğunu öğrenmesiyle 'Melek 'diye seslenmeye başlamıştı.
Gardenya benim en sevdiğim çiçektir sabah akşam güzel beyaz gandenyamla konuşur onunla ilgilenirdim . Murat içinde ben onun gardenyasıymışım. Tek sabahtan akşama kadar gün boyunca konuştuğu, ilgilendiği ,oyun oynadığı benmişim .
Murat'ın çılgınca bana koşarken görünce bende ona doğru koşmaya başladım.
-"Murat niye koşuyorsun yavaş."

Murat söylediklerimi umursamadan koşmaya devam etti.

-"Meleğim dikkat et."
Ayağımın taşa takılmasıyla yere yüz üstü düştüm.

-"Ağğğ...

Murat koşturarak yanıma gelip ellerimden tuttu.

-"İyi misin Melek?"

Ellerinden tutup oturur vaziyet aldım az kaldı ağlamama kendimi zor tutuyorum.

-"Dizim çok acıyor."

Minicik elleriyle yanağımdaki göz yaşlarımı sildi .
-"Tamam ağlama hem bak ben sana pamuk şeker aldım ."
Elindeki pamuk şekeri uzatmasıyla yüzüm güldü .
"Bacağını uzat da bakayım yarana."

Burnumu çekip dizimi uzattım. Kısa şortum bacağımı çakıl taşlarından koruyamamıştı.

Elini yarama değdirdiğinde acıyla inledim.

Kahve kokulu gözlerini ,mavi gözlerime dikip masum kedi gibi baktı.
-"Özür dilerim."

-"Sorun değil ama çok acıyor."

Ayağa yerden destek alarak kalkıp elini bana uzattı.
-"Hadi eve gidelim söz elinden tutacağım ."
Elimi uzatıp yavaşça ayağa kalktım.Kolumu beline dolayıp yavaş adımlarla eve gittik .Evin kapısına geldiğimiz de zile basıp kenara çekildi. Dedem evdeydi ama Annemgil evde olmadığı için şanslıydık .

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin