2-İlk Aşk

1K 40 7
                                    

Multimedya :Murat Alkan

Karşımdaydı çocukluğum karşımdaydı ilk aşkım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşımdaydı çocukluğum karşımdaydı ilk aşkım.Benim onu unutmadığım gibi o da beni hatırlıyor mudur acaba?

Kapıdan girer girmez Gamze kollarını açıp abisine sarıldı.

-"Biliyordum geleceğini biliyordum ağabeyim. "

Murat Gamze gibi şefkatle sıkıca sarmadı kollarını aksine soğuk ve uzak duruyordu.
Gamze'nin omuzlarından tutup kendinden uzaklaştırdı.

Gamze bu duruma bozulsa da ağzını açıp tek bir kelime bile etmedi.

Ahmet amca tam ilerleyip sarılacakken
Murat bir kaç adım geri çekilip.
-"Sevinç gösterilerine hiç gerek yok."demesiyle hepimizin yüzü düştü.

Gözleri beni bulduğunda elim ayağım titremeye başladı .Uzun uzun gözlerimin içine bakıp ağzını açıp hiçbir şey söylemiyordu .

Dedemin.
-"Murat yorgunsundur oğlum istersen odana geç dinlen biraz ."demesiyle gözleri gözlerimden koptu.

-"Olur."

Dedem bana.
-"Aslı Murat'a odasını gösterir misin kızım ?"diye seslendi.

-"Tabi dede ."deyip Murat'ın yanına gidip valizini almaya çalıştım ama ağırdı bunu kaldırmam için kırk fırın ekmek yemem gerek.
Elimi ittirip.

-"Bırak ben taşırım ."dedi tüm soğukluğuyla .
Bende zevkle kabul edip doğruldum .Merdivenlerden çıkarken Murat da peşimden geliyordu. Gamze'nin abisine olan sevgisi arkasından bile hayran dolu bakışlarından belliydi.Kardeşlik ona ne kadar çok kızsan da öfkelensen de canı acıyınca seninki bin kat daha fazla canın acıyordu. Gurursuz oluyorsun yani.
Merdivenlerden çıkıp benim odanın çaprazındaki hazırlattığımız odanın kapısını açıp içeri girdim. Peşimden Murat 'da girip valizini yere bıraktı .

Boğazımı temizleyip sesimin titremesine engel olamadan
-"Ge ..geçmiş olsun ."dedim.

Bakışlarını şaşkınlıkla çevirip.
-"Ne?''diye soru yöneltti.
Ben mi yanlış hatırlıyorum ne yani bir aydır hastanede kalmamış mıydı?

-"Mehmet dede hastanede olduğunu söylemişti. "

Kafasını sallayıp onayladı. Odasının etrafında gözlerini gezdirirken ben de
onu inceliyordum.

-"Ne oldu da bir ay boyunca komada kaldın?"

Gözlerini kısıp.
-"Bıçakladım ."dedi bütün sakinliğini koruyarak.

Kim Murat'ı ne için bıçaklar ki?
-" Be.. ben kaza geçirdin sanmıştım. "

Pencerenin önüne geçip perdeyi aralayarak camdan dışarıyı seyrederken.
-"Yaralı halimle araba kullanamadığım için ,ağaca çarptım pek büyütülecek bir sorun yok yani."demesiyle boğazımda biriken tükmüğü yutkundum.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin