Yalandı bu değil mi?Düşüncelerim sadece kurgularımdı gerçek olamazdı.
Olsa da niye böyle bir şey yapsın ki?Emir uzaklaşırken Murat gözlerimin içine öfkeyle soluk soluğa nefes alıp vererek bakıyordu.
Murat'ın
-"Ne demek şimdi bu?"Sorusuna verebilicek cevabı kendimde bulamıyordum.
Bir uzaklaşıp eve giren Emir'e bakıyor bir de bana bakıp dişlerini sıkıyordu.
"Cevap vermeyi düşünüyor musun?"Yutkunup.
-"Bir şey demek değil ."deyip geçiştirmeye çalıştım ama o durumu çoktan anlamıştı-"Nasıl bir sey demek değil. "Deyip üzerindeki elbisesi eliyle gösterdi
-"Bunu o it mi aldı sana?"
Anlamıştı bütün olayı.Gerçi pek şaşırmamam gerek Murat Alkan bütün kurnazlıkların kralıydı sonuçta.
Sude kurtarıcım misali ortaya atılıp.
-"Saçmalama Murat bu Aslı'nın kaç yıllık elbisesi .Emir nasıl alsın, ki zaten niye alsın!"demesiyle Murat kaşlarını kaldırdı.-"Niye öyle konuştu o zaman."
Sude'nin söylediği yalandan aldığım destekle.
-"Biz nereden bilelim be."deyip tabakları toplamaya başladım. Titreyen ellerimle tabakları toparlarken Gamze'nin-"Çok iyi birisine benziyor ama."diye sırıtarak konuşmasıyla Murat ters ters bakıp
-"Hangi birinize sinirleneyim ben bile bilmiyorum artık ."deyip hızlı ve sert adımlarla eve doğru ilerledi.
Çok sinirli duruyordu ama benim şu an kafamda dolaşan tek şey Emir'in sözleriydi.
Onur halâ ağzına bir şeyler tıkarken .
-"Kıskandı seni Murat'ım"diye sırıtarak konuşuyordu.Herkes Onur'un bu sakin hallerine öfkeyle bakarken Sude yanıma gelip sarıldı.Bende tabakları bırakıp sıkıca sarıldım .
Bir tek benim duyacağım seste
-"Korkma her şey yoluna girecek."diye fısıldayıp geri çekildi.-"Sağ ol Sude."
Gülümseyip gözleriyle onayladı.
-"Ben şimdi gideyim artık sonra görüşürüz. "-"Görüşürüz."
Levent yanımıza gelip.
-"İstersen evine bırakabilirim?"diye teklifte bulundu .-"Valla çok iyi olur sağ ol."deyip yanaklarımdan öpüp el sallayarak Levent'le uzaklaştılar.
Fırat karşıma dikilip.
-"Şimdi bizimki senin boşanacağız demene öfkelenmiştir daha fazla üzerine gitme.Bir de yanında ol yalnız bırakma ."diye tembihleyip Onur'a döndü."Hadi kalk gidiyoruz. "
Onur
-"Tamam geliyorum şoför." deyip yanıma koşturup yanaklarımdan öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenya Günahsız Melek
Ficción GeneralÇocukluğundan çok mu farklı yoksa ben mi yanlış görüyorum ,hissediyorum ?Nerede o benimle evcilik oynayan ,nerede o ben düşünce ağlamayayım diye sarılan ,pamuk şekerle kendine sakal yapan ,yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan ilk aşkım. Karşımda b...