Herkese yepyeni bölümle merhaba sınav haftasında olduğum için bölüm atamamıştım herkesten özür dilerim üniversite sınavım iğrenç geçti. Sonucu inşallah güzeldir ama pek emin değilim. Bütün sınava giren arkadaşlarımız inşallah sınavlarınızın güzel geçmesini temenni ediyorum.Sınav dakikalarında ne kadar zorlandığınızı gayet iyi biliyorum en iyi ben anlarım.😔Şimdi daha fazla bu genel konu ile ilgili canınızı sıkmak istemiyorum.Hepinize İyi okumalar inşallah bu bölümü çok beğeneceksiniz yorumlarınızı bekliyorum Ve tabii ki votelerinizi de😘🤩🥰
Gördüklerim karşısında ne yapacağımı bilmez halde elimde tuttuğum resimlere bakıyordum. Bir insan hangi çocuğun elinden annesinden son kalan hatıraları alırdı.
Bunu Murat asla haketmiyordu hattâ kimse haketmiyordu.Dilimi yutmuş şekilde güzel temiz yüzlü Sevda teyzenin oğluyla fotoğraflarına bakarken dolan gözlerimden yaşlar süzülüyordu.
Elbiseleri bile vardı. Sevda teyzeye ait ne varsa buradaydı ama Murat'ın bundan haberi bile yoktu.
Yutunarak Onur'a
-"Onur gel buraya."diye seslendim ama o benim halimi fark etmeden kafasını bile çevirmeden.-"Aslı bunların hepsini ben alamam yarısını sen taşırsın ona göre."Diye turşuları taşıma konusunda pazarlık yapıyordu.
Dayanamayıp dişlerimi sıkarak
-"Onur..çabuk gel buraya..."diye sertçe seslenince kafasını çevirip bakabildi.Ayağa kalkıp başımda dikilip.
-"Bu halin ne yoksa o üç harflilerden mi gördün?"diye korkuyla sordu.Burnumu içime çekip koluma göz yaşıyla ıslanmış yanağımı sildim.
-"Bu koliyi buldum. "Yanıma eğilip oturdu.
-"Ne var ki bu kolinin içinde."Kafamı iki elimin arasına alıp sıkıntıyla oflayarak.
-"Murat'ın annesinin eşyaları."
dememle suratıma şaşkınlıkla baktı.-"Ama Murat bize babasının annesine ait ne varsa yaktığını söyledi. "
-"Bende öyle biliyordum ama değilmiş. Yakmamış burada duruyor işte "deyip kolinin içinden resimlerden birini çıkarıp Onur'a uzattım .
Uzattığım fotoğrafı eline alıp inceledi.
-"Güzelmiş kadın."-"Ne yapacağız biz şimdi?Söyleyelim mi Murat'a?"diye sıkıntıyla sordum .
Biraz düşünüp elindeki resmi koliye koydu.
-"Şimdi söyleme çok heves etti mangal yapacağım seni eğlendireceğim diye.Yarın söylersin. "Kaşlarımı kaldırıp yüzüne baktım.
-"Pardon söylersin mi?Niye bir tek ben söylüyorum birlikte anlatalım durumu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenya Günahsız Melek
Aktuelle LiteraturÇocukluğundan çok mu farklı yoksa ben mi yanlış görüyorum ,hissediyorum ?Nerede o benimle evcilik oynayan ,nerede o ben düşünce ağlamayayım diye sarılan ,pamuk şekerle kendine sakal yapan ,yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan ilk aşkım. Karşımda b...