3-Süpriz Teklif

975 35 6
                                    

Multimedia:Aslı Çelik

Ders boyunca Murat'ın tavırları dönüp durdu aklımda neden bunu yapıyordu ki?Tavırlarını, hareketlerini anlamak imkansızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ders boyunca Murat'ın tavırları dönüp durdu aklımda neden bunu yapıyordu ki?
Tavırlarını, hareketlerini anlamak imkansızdı. Bir yaptığı bir yaptığını tutmuyor.

Dersim bittikten sonra eve gelmeden önce çizimlerim için kırtasiyeye girdim .Bütün ihtiyacım olanları alıp taksiyle eve döndüm.
Bunları taşımak zor olsa da odama girer girmez çizim yapmak için her zaman olduğu gibi heyecanlıydım .

Odama girer girmez poşetleri masanın üzerine koyup üzerimdekiler den kurtulup daha rahat kıyafetler giydim.

Çalışma masama geçip çizim yapmak için kağıt ve boyalarımı çıkardım.
Birkaç model abiye çizerken aklıma Murat'ın sureti geldikçe kendimi toparlamak zorlaşıyordu. Gözlerimi kapattığımda kahve gözlerini hayal ettikçe daha da sinirlenince çizim yapmayı bırakıp kalemi masaya fırlattım.

Çizdiklerime baktıkça sinirden gülmeye başladım. Birbirinden uyumsuz renkleri kullanmak pek adetim değildi. Kapının açılmasıyla bakışlarımı kusacağım çizimlerden çektim.

Gamze odaya girip ardından kapıyı kapatarak yanıma geldi.

-"Ne yapıyorsun?"

-"Çizim yapıyordum."

Masanın üzerindeki kağıtlara bakınca yüzünü buruşturup.
-"Allah günah yazmasın bu ne yarabbi."demesiyle sinirden delirip gülmeye başladım.

-"İğrenç olmuş değil mi?"

Kafasıyla onaylayıp birini eline aldı.
-"Vallahi Allah günah yazmasın da bunlara baktıkça aklıma dişinde ruj bırakan gelinin kız kardeşi geliyor. "
dedi.

Elimi kafama koyup .
-"Pek toparlayamıyorum kendimi."diye mızmızlandım.

-"Niye ne oldu ki?"

-"Yok bir şey sadece yorgunum."

Parmağını tehdit ederek sallayıp.
-"Bak eğer benden bir şeyler saklıyorsan senin o dilini koparırım bir daha da asla konuşamazsın."demesiyle kaşlarımı çatıp .

-"Senden büyük olduğumun ne zaman farkına varacaksın?"diye uyardım.

Elini beline koyup.
-"Bana zeytin yağlı yaprak sarmasını öğrettiğin zaman."deyince kaşlarımı indirip.

-"Nereden çıktı bu şimdi?"diye şaşkınlıkla sordum.

-"Ağabeyimin annesi zeytinyağlı yaprak sarmasını çok güzel yaptığı için ağabeyimin bir oturuşta bir tencere yediğini söylemiştin ya... "

Gamze'nin bu çabaları beni üzse de Murat için seviniyordum. Kendisini ne olursa olsun hiç bırakmayan yürekten seven kız kardeşi vardı. Bu insanın en büyük serveti olabilir.Seni gerçekten de seven insanı bulmak çok zor ama kaybetmek çok kolaydır.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin