Elimde hastanede verdikleri Murat'ın üzerinden çıkanların olduğu poşetle onu özlemle bekliyordum.Bu poşetteki kıyafetlerin kokusuyla yetinmek istemiyorum Murat .Çabuk gel yalnız bırakma beni.
-"Ali....Ali...nasıl iyi mi...?"diye seslenen Yıldız ablanın sesini koşturarak gelen ayak seslerini duysamda tepki vermeden dikiliyordum ayakta.
-"Bilmiyorum geldiğinde narkozluydu ameliyata aldılar şimdi de. Siz niye geldiniz ben demedim mi evde bekleyin diye!"
-"Kusura bakma ama baba Murat'ı yalnız bırakmazdık herhalde. "
Melis de gelmişti demek.Eksik olsa şaşardım.
-" İyi iyi tamam. "Diye bıkkınlıkla onayladı Ali kızını.
Herkes burada işte Murat seni bekliyoruz bırakma bizi .Bu seferde bırakma beni .Dayanamaz artık bu yürek ayrılığa.
Omzuma bir elin dokunmasıyla irkilip arkamı döndüm.
-"Aslı sende gelmişsin. "Diyen Yıldız ablaya donuk gözlerimle bakıp.
-"Geldim onu yalnız bırakamazdım ."
-"İyi yapmışsın kızım."deyip sıkıca kendine çekip sardı beni kolları arasında tıpkı anne şefkatiyle.
Bir anda şefkatini hissetmemle içimdeki bütün korkuyu serbest bıraktım.
-"Çok korkuyorum Murat'a bir şey olacak diye çok korkuyorum. "-"Ona hiçbir şey olmayacak kötü düşünceleri aklına getirme sakın.Güzel gelecekleri düşün."
Geri çekilip
-"Söylemedi bana hiçbir şey anlatmadı, kötü günlerinde yanında olamadım ."
diye yakınmamla Ali yerinde durup öfkeyle üzerime yürüdü.-"Öğrensen sanki çok umurunda olacaktı.Sana kaç kere dedik değil mi yapma etme diye ama yok illaki burnunun dikine gideceksin."
Yıldız abla beni bırakıp kocasının önüne geçti.
-"Saçma sapan konuşma zaten kız iyi durmuyor görmüyor musun halini?"-"O istedi böyle olmasını mutlu musun şimdi!"diye hastaneyi inleterek parmağını üzerime sallıyordu.
-"Ben görmediysem onu senin Murat'ı başka bir adama çevirmenden dolayı .
Sen onu kararttın çıkmazlara soktun kendine çevirdin. "Deyip Yıldız abla onu tutarken ben yanlarından geçiyordum bir an önce nefes almaya ihtiyacım vardı. Elimi yüzümü yıkamam en iyisiydi.-"Kaç gene kaç sen..."diye ardımdan bağıran Ali'yi umursamadan lavobaya doğru yürüdüm.
Koridorda duvarlardan tutunarak ilerliyor sarsılmaktan ayakta duramıyordum.Havuzun orda bulduğum an gözüme geldikçe yumruklarımı sıkıyor geriliyordum.
Kapıdan içeri girip lavobaya ilerleyip çeşmeyi açtım.Elimde kalan Murat'ın kıyafetlerinin bulunduğu poşeti kenara koyup avucuma su doldurup yüzümü iki üç defa kendime gelene kadar yıkadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenya Günahsız Melek
Aktuelle LiteraturÇocukluğundan çok mu farklı yoksa ben mi yanlış görüyorum ,hissediyorum ?Nerede o benimle evcilik oynayan ,nerede o ben düşünce ağlamayayım diye sarılan ,pamuk şekerle kendine sakal yapan ,yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan ilk aşkım. Karşımda b...