22-Peşimi bırakmayan kader

361 16 1
                                    

Düşüncelerinizi belirtmeyi vote atmayı lütfen unutmayın. Şimdiden her şey için teşekkürler.

-"BENİM SEVGİM BANA YETER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"BENİM SEVGİM BANA YETER..."

O da biliyordu sevgisinin ikimize yetmeyeceğini .Gene bencildi gene.
Yüzüme bütün gözler dönmüş bakarken ben Murat'a bakıyordum.

Gözleri gözlerime değdiğinde bir anda bakışlarını kaçırıp.
"GİTSENE BE KADIN DAHA NE DURUYORSUN!"Diye kükredi Camilla'ya doğru.

Ama Camilla Murat'ın korkutucu sesine karşı bile direndi.
-"Gitmeyeceğim ...Şu an öfkenden aptallık ediyorsun. Sende biliyorsun o videonun sana lazım olduğunu ."

Murat öfkeyle saçmalarını eline daldırıp Leventgile döndü .

-"Ben odaya çıkıyorum beş dakika içinde bu kadın buradan gitmiş olsun."diye emrini verip hızla salondan çıktı.

Camilla ardından buğulu gözlerle bakarak olduğu yerde burukça duruyorken Murat odayı terk etmişti bile .

Fırat ciddi bir şekilde Camilla'nın karşısına geçip
-"Duyacağını duydun hadi git artık. "
Deyip kapıyı gösterse de kız hâlâ inatla.

-"Hayır hiçbir yere gitmiyorum .Onun bana ihtiyacı olacağını siz de biliyorsunuz. "

Onur araya hiç beklemediğim bir şekilde öfkeyle girip.
-"Yüzsüz müsün kızım sen?Bırak adamın peşini. Yaşattıkların yetmedi mi yılan ."diye haykırarak Camilla'nın üstüne yürümesiyle Levet kolundan tuttup geriye çekti.

-"Bir de sen başlama Onur bir dur ya ."

Fırat bütün ciddiyetiyle Camilla'ya.
-"Bak Murat'ın o Allah'ın cezası videoyu ihtiyacı yok artık. Onun tek derdi Selim'e masum olduğunu kanıtlayabilmekti.Ama şimdi Selim öldüğüne göre senin şeytani oyunların geçersiz kaldı.Git şimdi yoksa Murat'dan önce Onur seni öldürecek. "
Diye tek tek anlatmasıyla Camilla kaşlarını çatıp.

-"Ben Murat'ı sevdiğim için yaptım ne yaptıysam."diye bahanesini buldu.

Diğerleri sert bakışlarıyla Camilla'yı yerken Fırat'da sözleriyle canını yakıyordu.

-"Eğer sen Murat'ı sevseydin ona asla böyle bir iftira atmazdın.Senin tek derdin Murat'ın soyu,parası.Gelecek planlarını Selim'le tamamlamak hoşuna gitmedi Murat'ı deneyeyim dedin.Sana yüz vermeyince hatta senin yüzünden Türkiye'ye gitmek zorunda kalınca planlarını uyguladın. "

Camilla
-"Saçmalıyorsun!"diye sözlerini kessede Fırat eliyle susmasını işaret edip can alıcı cümleler kurmaya devam etti.

-"Hayır hayır ben saçmalamıyorum. Sana seni anlatıyorum.Sen Murat'ın sabah kalkıp Türkiye uçağına bineceğini bildiğin için o haltları yedin.
Bir güzel girdin odaya oynunu oynadın .Sabahleyinde isteye isteye Selim'e yakalandın .Selim'in Murat'a değil de sana inanacak kadar çok sevildiğini biliyordun çünkü. "
Demesiyle Camilla tuttuğu göz yaşlarını akıtmasına neden oldu.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin