40-Sonsuz mutluluk

288 8 9
                                    

Saatlerce olduğumuz yerde kalmış hiç dökmediğimiz kadar gözyaşı dökmüştük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saatlerce olduğumuz yerde kalmış hiç dökmediğimiz kadar gözyaşı dökmüştük. Murat'ı daha sonra daha fazla egsersiz yapması için ayağa kaldırdım.

Aksayarak yürüse de çok mutluyduk . Yorulunca yere oturup duvara yaslandı.
Onu ayakta gülümseyerek seyrederken o ise nefes nefese kalmış bir halde.

-"Bana su getirir misin?"diye rica etti.

-"Tamam hemen getiriyorum. "Deyip mutfağa koşturarak indim.

Bir bardağa su doldurup yukarıya çıkarken odadaki kahvaltı tepsisi aklıma geldi.

Odaya doğru ilerleyip tepsiye suyu da bırakıp Murat'ın yanına geçtim.

Unuttuğumuz kahvaltıyı getirdim.

Gülümseyerek suratıma bakıp
-"İyi yapmışsın. "Dedi.

Tepsiyi yere bırakıp bende yanına diz çöktüm. Suyu bir dikişte içip arkasına rahatlıkla yaslandı .

Eline zeytin alıp ağzıma uzattı.Zeytini ağzıma alıp gülumseyerek neşeyle onu seyretmeye devam ettim.

-"Şu an ben yürüyorum değil mi!"

Hâlâ bu duruma şaşkındı.
-"Evet öyle yürüyorsun işte ama ben sana söylemiştim başaracaksın demiştim değil mi. "

Başıyla onaylayıp
-"Doğru söylemiştin."deyip alnımdan öptü.

"Bir kaç aya da şu aksama geçer."

-"İnsallah." deyip kafamı omzuna yasladım.

Aklına gelenle
-"Bizimkilere haber vermedik."dedi

-"Kahvaltıyı yapalım sen yanlarına iner söylersin. "

Başıyla onaylayıp mutlulukla
-"İnerim."dedi.

Bir aydır bu kattan aşağıya adımını atmamış egzersiz dışında odadan dışarı çıkmamıştı. İşini evden yürüttüğü için evden dışarı çıkmaya gerek bile duymamıştı.

Kahvaltıyı neşeyle yaptıktan sonra benden tutunarak ayağa kalktı.Kapıdan dışarı çıkarken koridorda halamla karşılaşmamızla halam başta fark etmeyip daha sonra konağı inletecek sekilde çığlık attı.

-"Allah.....yürüyorsun benim yiğenim yürüyor...."Murata doğru koşturup boynuna atladı. İkisi birbirine sıkıca sarılırken sesi duyan dedem aşağıdan -"Ne oluyor kızım?"diye seslendi.

Halam Murat dan ayrılıp
-"Murat yürüyor baba yürüyor ayağa kalkmış. "Diye mutlu haberi verdi.

Aşağıdan da büyük bir çığlık geldi.
Murat'la gülümseyerek birbirimize bakıp halama döndük.

-"Hala tamam sakin ol."

-"Hadi gel aşağıya inelim."deyip Murat'ın kolundan tutarak çeken halam merdivenlere yöneldi.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin