4 Ay sonra:Temmuz ayının güzel güneşi odayı aydınlatırken bense heyecandan doğru düzgün uyuyamamış yatakta heyecandan kımıldarken elimi yatağın diğer tarafına attığımda boşlukla karşılaştım.
Neredeydi bu sabah sabah ? Bıkkınlıkla nefesimi verip yatakta doğruldum.
-'' Murat... banyoda mısın? ''
Ses gelmesini beklesem de saat sesinden başka hiç bir ses yoktu. Artık karnım git gide büyüdüğü için hareket etmekte zorlanıyordum. Yavaşça yataktan aşıya inip terliklerimi ayağıma geçirdim.
Odada göz gezdirirken şifonyerin üzerindeki kahvaltı tepsisini gördüm.
Tepsinin üzerindeki notu elime alıp şaşkınlıkla baktım.-"Sen ve bebeğimiz için günaydın. Güzel yüzünü güldürecek sürpriz sizi balkonda bekliyor."
Merakla yüzümde şaşkınlık gülümsemesiyle odadan çıkıp koridordan balkon kapısına ilerledim .
Balkondan çıkıp korumalıklardan tutunup yavaş yavaş yükselen rengarenk balonlara baktım. Şaşkınlıkla güzel balonlar seyrederken uzanıp aldım.İplerinden tutuğum balonlara bir çocuk gibi sevinçle bakarken aşağıda beni bekleyen Murat'a çevirdim bakışlarımı.
Balonlarımı balkondaki korumalığa bağlayıp içeri girdim. Dikkatli adımlarla merdivenlerden aşağıya inip konaktan dışarı fırladım.
Elleri cebinde beni bekleyerek gelişimi seyreden adama koşturup sarıldım.Kokusunu içime hapsetmek istercesine derin derin çektim içime.
-"Çok teşekkür ederim çok güzeller."-"Beğendin mi gerçekten de? "
Kafamı omzundan kaldırıp gözlerine baktım-"Evet hem de çok."
Elleriyle yüzümü okşarken. Bir anda gözlerim dolmaya başladı. Şaşkınlıkla dolu gözlerimden süzülen yaşları seyretti.
-"Ne oldu niye ağlıyorsun şimdi ?"
-"Çünkü duygulandım baksana her şey çok güzel. Bir bebeğimiz olacak hatta bugün onun cinsiyetini bile öğreneceğiz , biz mutluyuz , hayallerim gerçek oldu , işler gittikçe büyüyor."
-"Hatta bugün açılışın var."
Başımla onaylayıp
-"Evet var. Sanki rüyadaymışım gibi hissediyorum hep içimi bir korku kaplıyor bunlar birer rüya bende kendimi kaptırdım diye düşünüp duruyorum ."Dudağıma minik bir öpücük kondurup
-"Rüya mıymış? "diye sordu.Gülümseyerek başımla reddedip gözlerine bakarken
-"Acaba bugün gösterir mi ?"diye merakla sorarak elimi karnıma koydum.
-" Meraktan çatlayacağım artık bir zahmet gösterse iyi olur ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenya Günahsız Melek
General FictionÇocukluğundan çok mu farklı yoksa ben mi yanlış görüyorum ,hissediyorum ?Nerede o benimle evcilik oynayan ,nerede o ben düşünce ağlamayayım diye sarılan ,pamuk şekerle kendine sakal yapan ,yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan ilk aşkım. Karşımda b...