14-Direniş

578 21 3
                                    

⚜Yeni kapağımızı nasıl buldunuz ben çok beğendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni kapağımızı nasıl buldunuz ben çok beğendim. Bu güzel kapak için kairosay teşekkürler .

Multimedia da ki Sertab Erener'in Tek Başıma şarkısını dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.

Yerde öylece kalmıştım yüzüme düşen saçlarımı toparlayamıyordum bile.
Etrafımdaki herkes Murat'ın bana tokat atmasıyla ağızlarını şaşkınlıkla kapatmış susup kalmışlardı. Yutkundum şimdi ayağa kalksa yüzlerine baksam acıyan o bakışlarını görecektim.

-"Aslı ben..."diye seslenen Murat'ın sesiyle kendime geldim.
İterdi ,çekiştirirdi ,kolumu sıkardı ama hiçbir zaman tokat atmamıştı.Bu sondu bu bana son defa dokunuşuydu .Yerden tutunarak ayağa kalkmaya çalıştım. Ayağa kalkıp karşımda duran dedemle göz göze geldim.Dolmuş gözleri umurumda bile değildi. Islanan yanaklarımı silip saçımı elimle geriye attım.Başımı dik tuttum çünkü utanacak kişi ben değildim .

"Aslı ben sadece sen sakinleş diye..."Titreyen sesiyle bana attığı tokada bahane uyduruyordu. Murat'a sert bakışlarımla dönüp bana doğru yavaş yavaş uzattığı elinden uzaklaştım.Gözleri dolmuş dokunsam ağlayacak haldeydi parmağımı tehdit edercesine kızarmış yüzüne salladım.

-"Bunu asla affetmeyeceğim sende bana asla bir daha elini kaldıramayacaksın."deyip acınası suratına baktım uzun uzun.Geriye doğru bir kaç adım gidip.

"Tokat atarak beni susturamayacaksınız.Ben boşanacağım ve bu cehennemden de sizin pisliklerinizden de kurtulacağım. "
Deyip yüzüme acıyarak bakanlara döndüm.

Elimle tek tek hepsini gösterip.
"Sakın sakın bakmayın bana öyle. Acıyarak dikmeyin gözlerinizi üstüme ben ne zavallıyım ne de deliyim .
Burada ki deli de zavallı da Murat."
diye haykırıp yalpalayarak geri geri yürüdüm. Ben geri gittikçe Murat üzerime doğru geliyordu.

Başını elleri arasında sıkıştırmış kızarmış gözleriyle yüzüme bakıyordu.
-"Allah kahretsin beni."diye kendiyle savaşırken ben arkamı dönüp kapıya ilerledim.

"Aslı dur Aslı. "
Yalvarışlarını dinlemeden peşimden geldiğini bile bile hızlı adımlarla salondan çıkıp merdivenlere yöneldim. Merdivenleri tek tek adımlarken Murat arkamdan.

"Beni bekle dinle yalvarırım dinle."diye yavaşlamam için sesleniyordu. Hızımı kesmeden ,Murat bana yetişemeden merdivenleri adımlayıp odaya ilerledim.Odadan içeri girip arkama bile bakmadan kapıyı kapattım.
Murat'ın yüzüne kapatmıştım ben kapıyı kapatır kapatmaz yumruklamaya başladı.Kilitleyip sırtımı kapıya yasladım.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin