Multimedia: Gardenya kızları
Görüyorum onun gözlerinde de görüyorum korkuyu.Beni artık Murat bile koruyamazdı. Olduğum yerde kalmış Murat'ın gözlerine bakarken herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Murat bakışlarını gözlerimden çekip polise döndü.
-"Pardon ama biz niye sizinle geliyormuşuz bir sorun mu var?"-"Karakola gidince öğrenirsiniz Murat bey.Şimdi bizimle gelmeniz gerek."
-"Tamam siz gidin biz eşimle arkanızdan geliririz."
-"Lütfen zorluk çıkartmayın bizimle gelmeniz gerekiyor."
-"Peki tamam bekleyin o zaman hazırlanıp gelelim."
-"Biz burada bekliyoruz ama acele edin lütfen ."
Murat başıyla onaylayıp kapıyı kapattı.
Dedem kapının kapanmasıyla.-"Ne oluyor Murat?Ne için gidecekmişsiniz ?"diye sordu.
Polislerin kapımızda olma sebebini bildiği halde.
-"Bilmiyorum dede gidince öğreniriz. "
Deyip kolumdan tutuğu gibi buz kesmiş bedenimi merdivenlerden çıkardı.Ayağımın acısını bile hissetmiyordum.
Donuk bakışlarla merdivenlerden çıkıyordum .Odaya doğru götürüp kapıyı sertçe açıp içeriye beni de beraberinde sokup koridoru kontrol ettikten sonra kapıyı kapattı.Benim ayakta kalmaya bile takatim yokken o hâlâ bir çaba içindeydi. Karşıma geçip kollarımdan tuttu.
-"Aslı şimdi ne dersem onu yapacaksın.
Sakın bir aptallık yapma."Zorda olsa ağzımı açıp gözlerinin içine baktım .
-"Buldular bizi Murat buldular."-"Hayır Aslı hayır kimsenin bizi bulduğu falan yok.Kesin en son o gece seninle görüldüğü için ifademizi alacaklar o kadar."
-"Buldular bizi."
Kollarımdan beni sarsarak kısık sesle sertçe.
-"Bulmadılar .Kimse bizi bulmadı."diye beni kendime getirmeye çalıştı."Ben ne dersem onu söyleyeceksin Aslı tamam mı. "Deyip yapmamı istediklerini anlattı.
"O gece ben istedim senin oraya Cem'le gelmeni...."
Cümlesini devam ettirmeden araya girip.
-"Adamı dövdün Murat ."dedim buğulu sesimle.-"Tamam işte ben manyak herifin tekiyim.Sen Cem'le dans edince bende kıskandım dövdüm."deyip derinden nefes aldı.
"Biz birlikte çıktık mekandan Cem'le dönmedin. Yolda kavga ettik konağa geldik.Tamam mı?"
-"Bu söylediklerine inanamazlar kamera kaydı diye bir şey var."
-"Ben hallettim herşeyi sen ne diyorsam onu yap.Söylediklerimi bire bir polise söyle. "Deyip kollarımı bırakıp dolaba ilerledi.
Ben şaşkınlıkla onu seyrederken o hızlı bir şekilde üstüne dolaptan aldığı yeşil tişörtü giydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenya Günahsız Melek
General FictionÇocukluğundan çok mu farklı yoksa ben mi yanlış görüyorum ,hissediyorum ?Nerede o benimle evcilik oynayan ,nerede o ben düşünce ağlamayayım diye sarılan ,pamuk şekerle kendine sakal yapan ,yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan ilk aşkım. Karşımda b...