5-Kanlı Gelinlik

918 36 28
                                    

Üç haftadır koşturmaktan ayağıma kara sular inmişti ve yarın kınam vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üç haftadır koşturmaktan ayağıma kara sular inmişti ve yarın kınam vardı .Okul işi derseniz vakit buldukça gidebiliyordum.

Annemgille birlikte oturtmuş babannemgilin gelmesini bekliyorduk.Amcamgille babannemgil gelir gelmez imam nikahı kıyılacaktı.
Üzerime kapalı bir şeyler giyip başımı beyaz şalla kapattım.Zil sesiyle ayağa kalkıp gelenlere baktım .Kapıdan babannemi görmemle boynuna atlayıp sıkıca sarıldım.

-"Babannem seni çok özledim ."

Sırtımı okşayarak kokumu içime çekti.
-"Miss kokulum ne çok özlemişim ben de seni."

-"Ben daha çok özledim tontişim."

Geriye çekilip yüzümü avuçlarının içine alıp okşadı.

-"Murat'la evleneceğini duyduğum da çok mutlu oldum güzel gözlü torunum."
Elini yüzümden çekip öpüp anlıma koydum.
-"Sağ ol babannem."

Amcam .
-"Ee bize hoş geldin demek yok mu yeğenim."deyince amcama yaklaşıp elini öptüm.

-"Hoş geldin amca."

"Hoş bulduk kızım. "

Amcam ve yengemle pek yakın ilişkimiz olmadığı için onların elini öpüp erkek kuzenim Fatih ile de selamlaştıktan sonra babannemin yanına geçip Murat'ın hocayı getirmesini bekledim.

Beklerken babanneme sözdeki fotoğrafları gösterdim.Her fotoğrafa baktığında nazar değmemesi için dua ediyordu.

Murat'la hocayı kapıda görünce ayağa kalkıp hocaya selam verip Murat'ın yanına geçtim.

Kalbim heyecandan az sonra ağzımdan çıkacak.

Hoca herkesle selamlaştıktan sonra oturdu bizde karşısına oturduk.

Hoca nikah için konuşmasına başlayıp şartları saydı.
Murat'a dönüp otuz iki farzı saymasını istedi.Murat hiç düşünmeden kolayca sayabildi.

Hoca bu sefer bana dönüp.
-"Aslı kızım Ahmet oğlu Murat'ı eşin olarak kabul ettin mi?diye sordu.
Hiç düşünmeden
-"Ettim."dedim .

-"Ettin mi?

-"Ettim."

-"Ettin mi?"

-"Ettim."

Bu sefer Murat'a dönüp.
-"Sen Murat oğlum Salih kızı Aslıyı eşin olarak kabul ettin mi?

-"Ettim."

-"Ettin mi?"

-"Ettim."

-"Ettin mi?"

-"Ettim."

Hoca duasını edip.

-"Murat oğlum Aslı kızımız Allah katında zevcen olmuştur .Bir ömür Allah birbirinizden sevginizi saygınızı eksik etmesin inşallah."

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin