9-Duymak İstediğin Gerçekler

677 30 11
                                    

Karşımda duran kadın da benim gibi suçsuz ve günahsızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşımda duran kadın da benim gibi suçsuz ve günahsızdı.Şoktan ağzımı açıp tek kelime dahi edemiyordum.

-"Ne zaman gelir Murat?"

Sorduğu soruyla kendime gelip kıza döndüm .
-"İstersen içeride bekle birazdan gelir."Ettiğim teklife çok sevinmiş olacak ki sırıtarak konağa girdi.

Ayakkabılarını çıkartmadan girdiğini fark edince kolundan tutup durdurdum.
-"Camilla burası müslüman evi.Biz evimizde ayakkabılarımızla dolaşmayız."
dememle kız hemen geri geldi.

-"Kusura bakma ben pek alışkın değilim." Ayakkabılarını çıkarıp kenara koydu.Bende terliklerden birini ayağının ucuna koyup kenara çekildim.

-"Bunları giyebilirsin."

-"Teşekkürler."deyip terlikleri giydikten sonra benim yönlendirmemle salona ilerledi.

Camila'nın salona girmesiyle herkes gözlerini üzerimize çevirdi. Camilla yanlarına gidip nazikçe.

-"Merhaba ben Camilla."dedi.

Halam gözlerini kıza dikip.
-"Kim bu hanım kız Aslı?Arkadaşın falan mı kızım? "Diye sorusunu bana yöneltti.

-"Yok hala değil. "Deyip Camilla'ya döndüm.
Tekli koltuğu gösterip.
"Buyur canım böyle oturabilirsin."dedim.

Camilla başıyla onaylayıp tekli koltuğa oturdu.Meryem büyük merakla kıza bakarak sorusunu bana yöneltti.

-"Madem arkadaşın değil kim bu kadın?"
Hepsi gözünü Camilla'ya dikmiş baştan aşağıya süzüyordu.

Halam sanki kız sağırmış gibi bağırarak.
-"Kızım kimlerdensin?Niye geldin buraya?"diye kelimelerini tek tek ayırarak soru sordu.

Bu duruma Gamze kahkaha atarak.
-"Hala kız sağır değil niye bağırıyorsun?"diye halama döndü.

Halam Gamze'nin bu durumuna öfkelenip arkasına yaslandı.
-"Yabancı anlamaz bizi diye bağırıyoruz herhalde."

Gamze bu sefer daha büyük kahkaha atarak dizlerine vurdu.
-"Off hala ya kız.'Merhaba ben Camilla.'dedi ya türkçe biliyor işte. "

Halam Gamze'ye somurtarak ellerini göğüsünde birleştirip çocuk gibi küstü.

Bu sorularının cevabını Camilla verdi.
-"Sakin olun hanımlar ben türkçe biliyorum .Buraya da Murat'ı görmeye geldim."

Gamze ters ters kıza bakıp.
-"Sen ağabeyimi ne yapacaksın ki?Hem neyi oluyorsun ağabeyimin?"diye sormasıyla Camilla ağzını açmadan ben cevabını verdim.
-"Kız arkadaşı. "

Dördü de gözümün içine şaşkınlıkla bakarken halam anlamazlıktan geliyordu .

-"Arkadaş bakımından yani."

-"Hayır hala sevgili bakımından."
Dememle halam elini şaşkınlığını gizlemek için ağzına götürüp ağzını kapattı.

Gamze de öfkeyle ayağa kalkıp.
-"Ehhh yuh artık sen de bunu eve mi aldın. "Diye bağırdı.
Ben bütün sakinliğimi koruyarak Camilla'nın yanındaki tekli koltuğa oturdum.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin