34-Bizim için

242 14 2
                                    

Boğazım düğümlenmiş suyun içinde boğuluyordum sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boğazım düğümlenmiş suyun içinde boğuluyordum sanki.Ne yapacağımı bilmiyor sadece Murat'ı uzaktan seyrediyordum. Sorsam anlatmazdı tek bir seçeneğim vardı ne olup bittiğini öğrenmek için. Kendim araştırıp bulacak ya da Ali'ye soracaktım.

Telefonu kapatıp hızla masanın üzerine pastanın yanına koyup derin iç çekip gözümdeki buğulanmayı bu durgun halimi gidermeye çalıştım .Ona belli etmeden halletmem lazımdı bu işi.

Elinde çatal ve tabakla geri dönüp beni uzun uzun inceledi.

-"İyi misin?" 

-"Evet çok iyiyim." deyip yüzüme sahte bir gülümseme kondurdum.

-"Emin misin yüzün soluk gözüküyor ."

Derin nefesimi verip.
-"Üşüdüm çünkü hadi içeri girelim ."deyip yanından hızla geçip girdim içeri.

Şaşkınlıkla olduğu yerde elinde tabaklarla kalmış kafasını sallayarak ardımdan bakıp pastayı alıp o da geldi yanıma.

Masaya doğru ilerleyip sırtımı yasladım o da yanıma gelip karşımda durdu.
Pastaya çatalı batırıp büyük bir lokma uzattı gülümseyerek. Uzanıp aldım ağzıma pastadan.Ağzım dolmuş bir şekilde sırıtarak suratına bakarken pastayı masanın üzerine bırakıp elini uzattı.

-"Dans edelim mi?"

Ağzımdaki pastayı yutup şaşkınlıkla suratına baktım
-"İyi de şarkı yok ki."

-"Yeter ki sen iste ."deyip sahneyi gösterdi. Müzisyenler yerini almış solist mikrofonun başına geçmişti.

Elimden tutup beni peşinden salonun ortasına götürüp kendine çekti. Elini belime koyup çenesini kafama yasladı.

Multimedya: Melek Mosso'nun Doğum Günü şarkısını dileyerek okumanızı tavsiye ederim.

Şarkının kulağıma gelmesiyle kahkaha atarak baktım gozlerine.
Melek Mosso 'nun doğum günü şarkısını seslendiriyorlardı.O da gülümseyerek bakıyordu gozlerime ama benim gibi buruk bir gülümseme değil içtendi. Işıldayan gözlerinden zorda olsa kopup yaslandım yüreğine.

İçime gene bir ağırlık çökmüştü ve benim bu ağırlığa artık gücüm yetmiyordu. Ne nefes alabiliyor ne de göz yaşımı dindirebiliyodum.Bu güzel şarkı bile dolduruyordu gözlerimi. Göğsüne kafamı yaslanmış okuduğum mesajı düşünüp duruyordum. Bir taraftan Murat'a ayak uyduruyor bir taraftan da kafamda dolaşan sorulara cevap bulmak istiyordum. Akan göz yaşlarım göğsünü ıslatıyor hıçkırıklarım nefesimi kesiyordu.

-"Aslı..."diye seslenmesiyle iç çektim.
Bir elini belimden çekip çeneme koydu.

-"İyi misin sen?"

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin