28-Aile olmak

300 16 23
                                    

Hepinize iyi bayramlar arkadaşlar yep yeni bir bölümle karşınızdayım. İnşallah beğenirsiniz. Yorumlarınızı ve votelerinizi unutmayın iyi okumalar...😍😘😘

Nefesim durmuş karşımdaki hemşireye şaşkınlıkla bakıyordum. Olamazdı değil mi imkansızdı bu durum.Elimi kalbime götürüp.
-"Murat mı emin misiniz?" diye sordum .

Benim bu tavrıma kaşlarını çatıp.
-"Evet eminim eşiniz Murat Alkan.Hatta ben yardım ettim kendisine yanınıza girmesi için.Sizi görmeye gelen kişilerle arası bozuk olduğu için koridorlarda saklanırdı. Siz hastaneden çıkana kadar resmen hiç yerinden ayrılmadan o rahatsız koltuklarda otururdu."

Gözlerimi sonuna kadar açıp
-"Murat!"diye şaşırdım ama hemşire beni kalp krizinden öldürmeye niyetliymiş gibi anlatmaya devam etti.

"Sizi çok seviyor gerçekten de.Benden sabırsızlıkla Alkan'ların hastaneden ayrılma haberini beklerdi.Ben de koşa koşa gider haber verirdim.Siz yoğun bakımdayken çok baş ucunuzda kitap okudu şarkı söyledi. Her gün size anlatacak bir şeyi vardı. Şaşkınlıkla izlerdim eşinizi. "

Yutkunup etrafıma buğulu gözlerle bakındım.Gitmemişti burada beklemişti beni.

"Çok ağlardı gözünden yaş hiç dinmezdi ama sanırım artık aranız iyi?"diye soran hemşireye yutkunarak bakarken başımla onayladım.

-"Başka neler yapardı sizden rica etsem bana anlatır mısınız?"dememle kadın gözlerini fal taşı gibi açıp.

-"Murat bey size anlatmamış mıydı?"diye şaşkınlıkla sordu.

Başımla onaylamayarak sallayıp elimle yüzümü kapattım .Bu adamla ilgili her gün farklı bir sırrını öğreniyordum .Bıkmıştım artık sır perdelerinden, gizemlerden.

"Hay Allah ben boşboğazlık ettim tutamadım dilimi."diye hayıflanan hemşirenin omzuna elimi koyup.

"Kendini kötü hissetme sen kötü bir şey yapmadın. Lütfen şimdi bana ben bu hastanedeyken neler oldu anlat."diye rica ettim.

Biraz düşünüp.
-"Murat bey kızmasın."Deyince

-"Kızmaz hem haberi bile olmaz onun. Lütfen anlat bana ne biliyorsan bu benim için çok önemli. "Diye ısrar ettim.

Sonunda kabul edip başıyla onayladı.
Kolundan tutup oturacak bir yer gözüme kestirip ilerledim. İkimizde karşılıklı oturmuş birbirimize bakıyorduk.Sabırsızlıkla dayanamadım.

"Hadi anlat."Dedim.

Yutkunup yerinde oturuşunu düzeltip anlatmaya başladı.

-"Murat bey siz hastaneye geldiğinizden dört saat falan sonra geldi.Ameliyattan çıkana kadar gene kimseye gözükmeden haberinizi bekledi.Zaten siz ameliyattan çıktıktan sonra yoğun bakıma alındınız. Gündüzleri sadece sizden haber bekler geceleri yanınıza gelirdi.Bu durumu herkesten gizlememi istedi bende onun için siz hastanede kalırken bahsetmezdim Murat beyden."

Başıma giren ağrıyla alnıma masaj yaparken.
-"Peki Murat'ın yanında başka birisi var mıydı?Ya da yanına hiç gelip giden oldu mu?"diye Ali'den bahsederek sordum.
Bunun da planlarından biri olup olmadığını öğrenmek için .

-"Evet bir adam gelmişti siz hastaneden çıkarken .Murat beyle çok kötü kavga ettiler.O kadar büyük kavga ettiler ki Murat bey kriz geçirip bayıldı. Hatta hastanede bir gece kaldı."

Saçlarımı nefesimi vererek geriye attım.
-"Kel miydi adam orta yaşlarda uzun boylu?"

Başıyla onaylamasıyla tam da tahmin ettiğim gibi Murat'ın sinir krizi geçirecek kadar kavga ettiği kişinin Ali olduğunu anladım.

Gardenya Günahsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin