three

2.2K 139 7
                                    

-Nem ér! - meredt Kapitányra Stark. - Nem húztál!

-De húztam! - lobogtatta meg a kártyát Steve mosolyogva.

-Nem húztál! Én figyeltelek! - vágta hozzá a díszpárnát Thor. 

-De húzott! - vettem védelmembe azonnal a Kapitányt, aki egy szórakozott mosollyal forgatta meg szemeit. 

-Húztam, srácok. 

-Mindig ez van, ha Uno-zunk - rázta a fejét Natasha szájához emelve az üveget. - Nem bírtok ki tíz percet anélkül, hogy civakodnátok? 

- Látod - rázta a fejét Clint. - Mindenki látta, hogy Steve húzott. 

- Nem! Nem húzott! - hisztériázott Tony. 

-Srácok, nyugi már - nevetett Wanda a konyhából. 

-De nem! Ez igazságtalan! - csapta a kártyákat az asztalhoz Thor, Steve pedig óriásira kerekedett szemekkel nézett. 

-Tudjátok mit, inkább húzok mége....

-Akarod mondani, korrigálod a csalásodat, ugye? - meredt rá Tony. 

-Kapitány nem csalt! - nevettem fel. 

-De igen! 

-Nem! - szállt vitába Clint is. 

-Ó istenem, egyik őrültebb, mint a másik - nézett a plafonra Nat. 

-Húzott! 

-Holló, ne hazudj! - hunyorgott rám Thor. 

-Nem hazudok! Tényleg húzott!

-Nem játszok többet veletek - rázta a fejét Nat, Thor pedig sértődötten vonult el a nappaliból, míg Én nagyokat pislogva néztem össze Kapitánnyal. 

-Ti összedolgoztok mi? - hunyorgott Tony vészesen közel hajolva hozzánk. - Nézitek egymás kártyáit. Összedolgoztok. Bűntársak vagytok! 

-Tisztelettel - hajoltam el tőle riadtan. - Nem, nem néztük. Amúgy is, Tony, miért ilyen nehéz feldolgoznod, hogy vesztettél? - villantottam egy vigyort, Ő pedig felháborodottan rakta le a kártyáit és sétált el. 

-Izgalmas volt - nézett felváltva ránk Clint. 

-Úgy gondolom kiegyezhetünk egy egészséges döntetlenben, hármónk között - dőlt hátra Steve. - Jók vagyunk. 

-Én nyerni akarok - mosolyodott el Clint pimaszul, mire felé fordulva húztam fel a pakkból egy újabb kártyát. 

-Én is - haraptam be alsóajkamat, majd Clint szemeibe nézve fogadtam el a kihívást. 

Egy hosszas Uno-meccs után - ami végül tényleg döntetlennek bizonyult, hiszen már mindkettőnk kezdte megunni azt, hogy egyikőnk se nyer - Thor mellé levágva magamat az étkezőasztalhoz néztem mosolyogva körbe. Vízió éppen segített Wandának felszolgálni a sajtos szendvicseket, Steve Nattal beszélgetett, Clint újságot olvasott, Tony pedig... Tony hunyorogva nézett rám. 

-Még mindig azt hiszed, csaltam? - mosolyogtam rá. 

-Nem hiszem, hanem tudom - vigyorodott el, mire felnevetve ráztam a fejem. 

-Hogy van Pepper? - nézett fel Clint az újságból, félre is dobva azt, mire Wanda meglepetten kapta az újság után a fejét.

-Hagyd csak - szólt Vízió. -Felveszem. 

-Nem, hagyd csak, majd én - mosolyodott el Wanda. 

Imádtam Őket. Tökéletesek voltak és egymásnak teremtve. Tökéletes egyensúlyt alkottak, ha az egyik lent volt, felrántotta a másik. A kapcsolatuk filmbeillő volt. És gyönyörű.

𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟Where stories live. Discover now