- Mi történt? - kaptam fel Barnes pulcsiát, kipattanva az ágyból, míg a férfi az arcát dörzsölgetve jött utánam.
-Thanos támad! - ragadta meg a vállam Stark, a háttérben pedig Kapitány kopogott be Wandáék szobájába.
-Mi az, hogy támad? - kérdezte Bucky feszülten.
-A köveket akarja. Újra csettinteni akar - tolta félre Strange Starkot, aki tovább rohanva ébresztette a többieket is.
-Nem vittük vissza a köveket? - kérdeztem döbbenten, mire Strange a szemöldökét ráncolva fordult körbe, Stark pedig megdörzsölve a homlokát hajtotta le a fejét.
-Ami azt illeti... Nem.
-Ó, Istenem! - morrantam a playboy-ra dühösen, kikerülve Őket, leszaladva a lépcsőn.
-Srácok... - állt meg Scott a nappali ablakai előtt. - Azt hiszem... elkéstünk. - mondta döbbenten, Starkék pedig azonnal lerohanva a lépcsőn néztek szembe Thanossal.
Thanossal, akinek kesztyűjében bent pihentek a kövek.
-Ne, ne, ne, ne... - indult ki Stark azonnal, Én pedig utána eredve vakartam le magamról Bucky szorító karjait.
-Raven! - kiáltott utánam erélyesen Barnes, azonnal megragadva a csuklómat.
-Engedj! - erősködtem.
-Meg fog ölni! - szorított magához, mellettem pedig azonnal rohantak ki a többiek, megrohanva Thanost.
-Barnes, engedj! - kiáltottam rá dühösen, míg Wanda ijedten kilépve a szobából nézett körbe.
-Srácok, ne veszekedj... - kezdte Wanda.
Aztán egy óriási robbanás, mi pedig döbbenten zuhantunk a földre.
Thanos újra csettintett.
-Ne! - könyököltem fel azonnal, ám Barnes riadtan nézett szemeimbe.
-Raven... - kezdte.
-Szeretlek - ragadtam meg az arcát, s magamhoz rántva próbáltam megcsókolni Őt, ám szépen lassan minden elsötétült körülöttem.
BUCKY BARNES SZEMSZÖGE
-Raven... - kezdtem azonnal óriási gombóccal a torkomban, megragadva derekát. Tudtam, hogy ugyan az lesz, mint öt évvel ezelőtt. Sajnálattal néztem a kétségbe esett, szinte már szét esett lány ijedten csillogó szemeibe.
-Szeretlek - rántott magához, ám aztán a lány hirtelen a semmivé lett.
-Ne... - kezdtem döbbenten.
-Ne! - borult térdre előttem Wanda, döbbenten. - Ne, ne, ne, ne! -nézett fel a szemeimbe döbbenten.
- Mond, hogy nem... - néztem ki azonnal. - Raven! - kiabáltam hangosan. -Hasselhoff, ez nem vicces! - álltam fel a padlóról azonnal, körbefordulva. - Raven, kérlek! - kiabáltam.
-Bucky... - kezdte Wanda szipogva mögöttem. - Attól tartok, Thanos csettintett.
-Nem - ráztam a fejem hitetlenül felnevetve. - Lehetetlen. Nem létezik - indultam az ajtó felé.
-Bucky - kezdte.
-Egy frászt! - kiáltottam rá dühösen. - Nekem kell eltűnnöm, nem neki. Ez az én sorsom! Raven.. Raven nem.. - kezdtem. - Rám hat a csettintés, nem Ravenre! - rántottam ki az ajtót, kisietve.
Mindegy volt. Mindenki itt volt, aki az előző csettintéskor eltűnt. És mindenki elbukott, aki az előzőt túlélte.
- Mr. Barnes - fordult felém a kölyök azonnal, mire döbbenten meredtem rá. -Sajnálom, nem tudtam megállítani, Én próbáltam, de egyszerűen... - hebegte kéttségbe esetten Peter, az ujjait tördelve.
-Parker, hé - ragadtam meg a vállát azonnal. - Nem a te hibád.
-De Raven... - kezdte hebegve.
- Raven visszajön - néztem mélyen a szemébe.
- Sajnálom, de azt kell mondjam, hogy tévedsz - hallottam Dr. Strange hangját mögülem.
-Raven visszajön - fordultam meg azonnal. - Nem nyugszok addig, amíg nem.
-Bucky - lépett ellém Sam, míg Én dühösen csillogó szemekkel néztem rá. - Nem tudunk mit tenni.
-De, tudunk - szólt fel Parker zavartan.
-Még pedig? - kérdezte Sam.
-Visszavesszük a köveket.
-Nem tehetjük - rázta a fejét Sam. - A világ így is eléggé össze van már zavarodva...
-Na ezt nem - ragadtam meg Sam vállát. - Visszahozzuk őket. Most.
-Nem tehetjük - mondta újra.
-Nem érdekel -mondtam. - Visszahozzuk Őket. Visszahozzuk Rav... - mondtam idegesen remegő hangon.
-A többiek téged nem érdekelnek, James. Téged Raven érdekel - szólt közbe Strange.
Ideges szemekkel néztem végig rajtuk.
-Semmit nem teszünk? Hagyjuk, hogy... - kezdtem.
- Scott! - hallatszódott ki a házból Hope kéttségbeesett kiabálása.
Újra körbe nézve vettem tudomásul döbbenten, kirobbanó méreggel a mellkasomban, hogy Ők bizony nem fognak tovább harcolni. Senki. Parker egyedül nem teheti, a többiek pedig megfutamodtak.
YOU ARE READING
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Random𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...