A férfi nyakában ülve vettem ki kezéből a csillagot, majd boldogan csillogó szemekkel helyeztem el a ma már kész harcidíszben álló karácsonyfa tetejére.
-Miért nem az erejét használja? - kérdezte Clint a kávéját szürcsölve.
-Mert így romantikusabb! - hallatszódott boldog Wanda hangja.
-Milyen lett? - kérdeztem vidáman, a konyhában állókra pillantva.
-Tökéletes - hallatszódott Stark szarkasztikus hangja.
- Szép! - biccentett Steve.
Ó, igen. A jómadarak hála istennek haza találtak. Starkkal volt egy mély lelkizésem, a lányokkal pedig sok-sok pletykálás...
- Imádom - nézte Wanda boldogan a fát, Vízióba karolva aki halványan elmosolyodva nézett le barátnőjére.
- Szép munka, Hydra katonák - vigyorodott el Natasha, kávéját szürcsölve.
-Köszönjük - nevettem fel, Barnes pedig egy mozdulattal rakott maga elé és nézett unottan Natashára, akinek mosolya lefagyott arcáról és már csak az látszódott, ahogy próbálja visszafogni vigyorát.
- Nem vicces - mondta Barnes komoran.
-De, igazából, az - mondta Sam, a kanapén fetrengve.
- Na, Te inkább meg se szólalj - nevettem fel.
-Na, emberek, elmentem - kapta fel kulcsát Stark.
-Már is? - kapta fel a fejét Wanda.
-El kell csábítanom Peppert.
-Nem meg volt már? - ráncoltam a szemöldököm Barnes karjai között.
-Nem eléggé - távozott köreinkből a zseni, Én pedig nagyokat pislogva meredtem utána.
-Bruce nemsoká itt van - mondta Natasha.
-Micsoda jó hírek valaki számára - somolyodott el Steve, Nat pedig meglökve a szuperkatona vállát kerülte ki és hagyta ott.
- Csúnya lett a fátok - mondta Clint.
-Csak irigykedsz - húzta egy gúnyos mosolyra ajkait Barnes.
- Nagyon. - forgatta szemeit az íjász.
-Mi van, papa? Eléggé fásult vagy - kuncogtam.
- Az, persze. Tud egy fásult ilyet? - mondta, és az újság már repült is felénk, ám én gyorsabb voltam, erőm segítségével a papírköteg azonnal megállt a levegőben, és indult is vissza gazdája felé, aki viszont hagyta, hogy szétszóródjon a földön a sok papír.
-Nem. De ilyet sem - vigyorogtam, Barnes pedig az üveg sörbe kortyolva fűzte derekamra fém karját.
-Nézünk valami karácsonyi filmet? - nézett körbe Wanda.
-Nem. - szólt Sam azonnal.
-De miért?! - néztem rá meglepődötten.
-Nem vállalok be veletek még egy elrontott, szar nyálas filmet.
-Nem is rossz! - háborodtam fel. - Mond meg neki! - néztem Buckyra, aki elhúzva a száját rázta a fejét.
-Ha ilyet kellett volna néznem 1940-ben... - kezdte.
-Na persze, vén múmia - prüszköltem, mire felháborodottan nézett rám.
-Nézzünk valamit! - mondta Wanda is. -Vízió?
-Nekem teljesen rendben van - nézett körbe mosolyogva.
-Nem mersz nemet mondani, mi? - vigyorgott felülve Sam. -Nehogy a boszi elkapjon.
- Téged kergetlek meg mindjárt, Sam - biccentette oldalra a fejét Wanda mosolyogva.
-Alig várom. - nevetett fel a Sólyom, eldőlve a kanapén, Én pedig felnézve Barnesszra mosolyodtam el.
-Nem is olyan borzalmas a karácsony, nem?
- Még csak huszadika van de Te már minden karácsonyi dolgot végbevittél. - közölte.
- Na és - vontam vállat, Ő pedig hitetlenül megrázva a fejét nyomott egy apró csókot ajkaimra, aztán a bejárati ajtó kinyílt és a zseni tudós lépett be rajta.
-Sziasztok!
-Bruce! - villanyozódtunk fel azonnal, a férfi pedig szemüvegét levéve bújt ki kabátjából.
-Hogy vagytok? - tette le a szatyrot a konyhapultra.
-Megvagyunk. Mit hoztál? - mosolygott rá Wanda.
-Forrócsokit. Mivel egy ismeretlen szám megbombázott, hogy hozzak - fordult körbe.
-Haver, szuper vagy - pattant fel Sam. - Nem hittem volna, hogy hozol.
-Szóval te voltál az - biccentett Bruce.
-Akkor nekem is Te írtál tegnap? - ráncoltam a szemöldököm.
-Szóval direkt nem reagáltál! - kiáltott rám, mire riadtan léptem hátra, vissza Barnes karjaiba. -Azt hittem, csak nem láttad.
-Nem, Sam. Nem veszek ismeretlen telefonszámoknak forrócsokit.
-Kár - sóhajtott. - Várj. Akkor ez azt jelenti, hogy ha az eredeti számomról hívlak, akkor viszont...igen? - vigyorgott, Én pedig a homlokomat dörzsölgetve nevettem fel.
-Nem, nem veszek.
-Bucky, a barátnőd bunkó! - fordult el sértetten, Én pedig hangosan felnevetve ráztam meg a fejem.
ESTÁS LEYENDO
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
De Todo𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...