5 ÉV MÚLVA
A tálcát felkapva néztem körbe, kinek is vihetem a kért kávét.
-Az ötös asztal - mondta barátnőm. - Kifejezetten téged kért - mondta a szőke, Én pedig meglepetten biccentettem.
-Köszönöm, intézem is - mosolyodtam el, majd a pult mögül kisietve indultam meg az ötös asztal felé. Aztán, meg is torpantam. - Na ne - vigyorodtam el. -Mindenhol megtaláltok? - raktam le a két bögrét, s hitetlenül mosolyogtam a rám vigyorgó szőke szuperkatonára és a vörös kémre. - Natasha, Steve - biccentettem.
-Raven - szorította meg a kezem Natasha mosolyogva, Én pedig nevetve öleltem át azonnal.
-Hiányoztatok! - mondtam őszintén.
-Bármikor meglátogathattál volna minket - mondta Steve.
-Tudom, tudom, ne haragudjatok! - öleltem át szorosan az izmos férfit, egy puszit nyomva arcára. - Hogy vagytok? - húztam magam alá egy széket. - Minden rendben? - kérdeztem boldogan.
-Ami azt illeti, nincs - mondta ki Natasha azonnal. -Szükségünk van rád.
-Hűha, nem kertelsz - dőltem hátra, egyenesen Stevere nézve, aki vállat vonva hunyta le szemeit. - Mi történt?
-Van esély, hogy visszahozzuk a többieket - mondta Natasha.
-Tessék? - fagytam le azonnal.
- Jól hallottad - mosolygott bíztatóan a férfi.
-Nem.. Nem értem - harapdáltam szám szélét. -Micsoda? A többieket?
-Úgy van - mondta Steve mosolyogva.
-Strange? Parker? Sam..? - kérdeztem félve.
-És Bucky - mondta Natasha.
A név hallatán azonnal óriásit dobbant a szívem. Olyan mélyre eltemettem Őt, s az emlékeket.. Olyan rég hallottam a nevét, hogy azonnal az egekbe ugrott a pulzusom.
-Nem... Nem hiszem el - nevettem fel azonnal hitetlenül.
-Van egy tervünk - mondta Steve.
-De veszélyes - szólt közbe Nat, Én pedig ijedten kapkodtam a tekintetem közöttük.
-Van egy mód, hogy visszamehessünk az időben a kövekért - mondta Steve. - Rizikós, de megéri. Teszteltük Scotton - tette hozzá.
-Scott a városban van? - háborodtam fel, és éreztem ahogy szívem kissé megreped. - Scott él!? - kaptam a szám elé a kezem. - És nem keresett...
-Raven, nem ez a lényeg - mondta azonnal Steve. -Visszamehetünk az időben!
-Nem - ráztam a fejem azonnal. - Veszélyes. Lehetetlen - néztem rájuk.
-Mintha csak Starkot hallanám - mosolygott Natasha a bögrébe kortyolva. -Ő is ugyanezt mondta, de már... Rá jött, hogy téved.
-Stark sosem ismerné be, hogy tévedett - ráztam a fejem.
-Pedig megtörtént.
-Sajnálom, nem segíthetek - mondtam azonnal, felállva, ám Steve megragadta a karomat és rántott is vissza a székre.
-Tessék? - kérdezte döbbenten. -Dehogynem!
-Rogers! - szóltam rá.
-Elmennénk a kövekért - mondta Natasha, közbe szólva. - Csettintünk, majd vissza is visszük a köveket - mondta. -Így megmenekülnek az emberek, de...
-Az idősíkokba bezavartok vele - tiltakoztam.
-Visszavisszük Őket - mondta Steve. - Már meg van a terv. Már csak Te kellesz. -mondta megszorítva a vállam.
-Miért Én? - vontam fel a szemöldököm.
-Mindenki ott van - mondta Nat. -Nebula. Clint. Thor, Scott, Stark... - sorolta. - És Bruce is.
-Hát akkor? - kérdeztem.
- Kellesz nekünk - mondta Steve.
-Sajnálom, de... - kezdtem, majd megráztam a fejem. - Nem. Nem megyek - mondtam. - Nekem.. Nekem már van életem. Ez - mutattam körbe a kávézóban. - Ez az életem. Már nem csinálok ilyeneket.
-Dehát...
-Már hétköznapi az életem ami már nem erről szól, Steve. Már nem harcolok. Nem használom az erőm, nem foglalkozok ilyenekkel, nem érdekel... - soroltam.
-Mond, neked tényleg nem hiányzik? - kérdezte Natasha döbbenten. - Esélyed lenne, hogy Bucky... Hogy léphettél tovább ilyen egyszerűen?! - kérdezte hevesen.
-Nat, hagyd ki ebből Buckyt - mondta Steve azonnal.
-Nem segíthetek - vágtam közbe azonnal. - Sajnálom. Én már nem azt az életet élem. - álltam fel. -Bármikor szívesen látlak titeket, de ha ezzel kapcsolatban kerestek... - toltam be a széket, felkapva a tálcát. - Inkább ne is gyertek - hagytam ott Őket, előtúrva zsebemből a füzetet, felvéve egy rendelést, míg Ők hitetlenül néztek utánam.
Aznap este zokogva csaptam fel lakásomban a lámpát, éjjel háromkor. Újra a szuperkatonával álmodtam, újra ugyanazt.. Hogy minden rendben, egészségesek vagyunk, együtt élünk, minden probléma nélkül... Megházasodtunk, családot tervezünk... És a legfőbb, hogy boldogok vagyunk. Együtt.
YOU ARE READING
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Random𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...