Fáradtan dörzsölgetve az arcomat próbáltam nem ülve elaludni reggel az étkező asztalnál. Mellettem Wanda olvasott valamit, Vízió pedig egy pohár kávét lerakva Wanda elé ült le szerelme mellé. Mellette egy üres szék, amin egy kalapács volt - Thor helye. Thor, aki... Hát.. Thor éppen palacsintát - próbált - sütni, hiszen kierőszakolta, hogy ma Ő akar nekünk szolgálni. Bucky előttem ült, ásítozva, mellette Tony valamit a telefonján nyomkodott, aki mellett Natasha szintén valamit olvasgatott. Steve, pedig mosolyogva sétált a konyhába.
-Jó reggelt! - szólt vidáman a Kapitány.
Vízió biccentett, Wanda lelkesen köszönt, Thor vidáman hevesen - a seprenyővel a kezében - integetni kezdett, Natasha mosolyogva felnézett de folytatta is az olvasást, Stark hanyagul intett, Bucky pedig fáradtan nézett fel rá, de azonnal át is siklott a tekintete rám. Aztán a fáradt nyúzott Buckyból lett egy ideges, nyúzott, szúrós tekintetű Bucky. Belőlem pedig egy hunyorgó Raven.
-Hogy vagytok? - kérdezte leülve közénk, pontosabban mellém Steve, majd mosolyogva nézett rám. Aztán, szemöldökét ráncolva a farkasszemező társamra, Barnesra. - Óóóó! - kapott a fejéhez. - Akkor nem álmodtam.
-Nem, nem álmodtál - dünnyögte Barnes.
-Ti amúgy - fordult felénk Thor. - Taliztatok? - bökött felém és Bucky felé.
-Mondhatni - mondtam bólogatva.
-Valami olyasmi - mondta velem egyszerre Barnes, míg Én elhúztam a számat.
-Jobban vagy? - kérdezte Wanda megfogva a kezem.
-Miért, mi volt a baj? - kérdezte Nat fel sem nézve a könyvből.
- Semmi - vágtam közbe, mire Tony érdeklődve nézett fel, egyenesen a szemeimbe.
-Raven.
-Igen? - nyeltem egy nagyot, ám pár másodperc csend után lerakta a telefont.
-Semmi. - mondta, Én pedig meglepetten néztem Stevere, aki óvatosan biccentve jelezte, hogy semmi gond. Eközben pedig Bucky szúrósan, még is tanakodva nézett rám.
-Kész! - kiáltott fel büszkén Thor, majd elénk pakolta a tányérokat. Mindenki nutellás palacsintát kapott, más választást nem adott a szőke férfi, sőt igazából kérdezni se kérdezett, csak elkészítette. Csillogó szemekkel felkapva a tejszínhabot ugrált Buckyhoz, aki meglepetten nézett fel rá.
-Tessék! - vigyorgott Thor, miután egy B betűt firkantott a tejszínhabbal és egy szivecskével.
-Köszönöm - biccentett Bucky halványan mosolyogva.
Tony TS-t kapott egy szívvel, Natasha N-betűt sok-sok szívvel, Kapitány S-betűt és egy eléggé elrontott pajzs rajzot - ami még így is eszméletlen édes lett, Én egy R-betűt pár szívvel és egy mosolygós fejjel, Wanda W-t szívekkel, Vízió V-t egy szívvel. Magának pedig egy kalapácsot rajzolt.
- Köszönöm - néztem rá vigyorogva.
-Jó étvágyat! - ült le elégedetten Thor, Wanda pedig mosolyogva kérdezte meg, ki hogy aludt.
Miután legtöbbünk válaszolt, Bucky unottan nézett rám.
-Körülbelül sehogy.
-Mi történt? - kapodta a fejét Thor.
-Találkoztam Ravennel.
-Inkább Bucky rám tört - helyesbítettem.
-Te támadtál rám az erőddel! - védekezett azonnal.
YOU ARE READING
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Random𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...