A rágómmal egy bubit fújva néztem fel az épületre. Lassan mindjárt ki kéne érnie Parkernek, így a rágót kidobva a kukába indultam be az épületbe magabiztosan. Próbáltam normális emberileg felöltözni, egy fekete magassarkú csizma egy fekete farmerral, Wandától pedig lenyúltam egy fekete szövetkabátot.
-Jó napot, miben segíthetek? - állított meg egy ötvenes éveiben járó férfi, kedvesen.
-Jó napot! Az igazgatói irodát keresem - mosolyogtam rá.
Miután kedvesen megmondta a választ és még a télies időjárásról is elcsicseregtünk, a lépcsők felé megindulva siettem is fel a második emeletre, majd a faajtón kopogva dörzsöltem meg a tenyerem.
-Jöjjön csak! - harsant fel a férfi hangja belülről, Én pedig benyitva néztem körbe.
-Szép napot, az igazgatót keresem - mondtam ki.
-Én vagyok az, üljön csak le - mutatott az asztala előtti székre, Én pedig megköszönve csuktam be az ajtót és ültem le, táskámat lerakva.
-Arról szeretnék beszélni, hogy esetleg tud e tenni valamit az ellen, hogy a diákok bántalmazzák a... - kezdtem. - A keresztfiamat. - böktem ki a legelső hazugságot ami eszembe jutott.
-Igen, sajnos nagyon sokszor fellendül ez a probléma, de már dolgozunk rajta, vannak olyan esetek, azol a bántalmazó és a bántalmazott már nagyon jó kapcsolatban van. - mondta, mire felvontam a szemöldökömet.
Igazán?
-Rendben és örülök, hogy ezt hallhatom. Viszont ez komoly dolog már fizikai zaklatásba is átfordult az eset - mondtam.
-Megmondaná kérem a nevét? - kezdte, megragadva egy tollat.
-Peter Parker. A gyerek - tettem hozzá gyorsan. - A zaklató nevét sajnos nem tudom, de biztos vagyok benne, hogy az egyik az osztálytársa.
-Köszönöm - firkantotta a lapra. - Jelenleg tesiórájuk van, lemegyek, beszélek velük. Velem tart? - kelt fel, Én pedig a táskámat felkapva egyeztem bele azonnal.
A csendes folyosón magassarkúm kopogásai fülsüketítően hangosnak bizonyultak. Néhol egy-egy ajtó mellett elhaladva hallottuk a Tanár monoton magyarázását, majd mikor a tesiteremhez értünk, a labdák pattogása, és a jókedv hallatszódott. Megköszönve, hogy a férfi előreengedett nyitottam be a terembe, ahol éppen egy kosármeccs folyt, pár gyerek pedig a pálya szélén passzolgatott egymásnak, vagy erősített. Ez volt például Parker is, kinek jó barátja a lábát fogva segített neki, míg Peter felüléseket csinált.
-Igazgató úr - biccentett a tornatanár. - Hölgyem.
-Tanár úr - üdvözöltem egy mosollyal, majd körbenéztem, és azonnal kiszúrtam a nagyszájú gyereket, akit Thor tegnap megszívatott.
Hülyegyerek.
Erőmet kihasználva, alig láthatóan a kosárlabdát azonnal a kölyök felé röptettem, ami el is találta Őt, így összegörnyedve bukott térdre azonnal.
Hupsz.
A tesitanár azonnal sípolt, és pár intéssel jelezte, hozy gyülekezzenek össze, míg az igazgató rám mosolyogva biccentett. Én, pedig ártatlan tekintettel bólintottam neki vissza.
Peter azonnal döbbenten állt meg a sétálásban, így haverja azonnal eltarolta, amit nem bírtam ki nevetés nélkül és lehajtva a fejemet fojtottam vissza hangos nevetésemet, majd megköszörülve a torkomat néztem fel újra.
Az igazgató elengedett óráról pár gyereket, akik viszonylag tényleg jó gyerekeknek tűntek, tehát akik nem zaklatnának másokat. Köztük volt Peter és a haverja is.
-Te beszéltél az igazgatóval? - rontott ki az épületből már utcai ruhában, hátizsákját igazgatva Parker. Utána, pedig a haverja.
-Még szép, hogy beszéltem vele - dugtam farzsebembe a mobilomat. - Ha már Stark nem képes megvédeni.
-Nem tud róla - rázta meg a fejét Peter, mire kikerekedett szemekkel meredtem rá. - Nem akarom Mr. Starkot zavarni ilyenekkel.
-A túl jó lelked visz majd a sírba Parker - ráztam a fejem, majd a haverjához fordultam, aki döbbenten nézett. - Raven - nyújtottam felé a kezem.
-Ned vagyok - rázta meg. - Te tudsz varázsolni? - nézett rám csodálattal.
-Ha nagyon akarok, igen - vontam vállat ráhagyva a dolgot. Lehet az varázslás is ha annyira akarja...
-Haver, az nem varázslat! - lökte meg a vállát Peter.
-A gondolataidban is tudok olvasni - húzogattam a szemöldökömet, majd felnevettem.
-Az lehetetlen - ámuldozott.
-Gondolj egy számra - vontam vállat.
-Megvan!
-Hét.
-Na ne - döbbent le, Én pedig hangosan felkacagva kaptam a mellkasomhoz.
A lakáskulcsot ledobva a pultra vettem le kabátomat, majd egy lábost elővéve gyújtottam meg a gázt. Thor nem főzött magának, biztos vagyok, hogy baromi éhes lehetett, sőt Én is az voltam. Délután pedig elvileg megint jön Parker, így Ő is éhes lesz, szóval...
A szószt kevergetve vettem elő egy kiskanalat, megkóstolva azt, mikor lépteket hallottam.
-Thor! Jó, hogy jössz, kóstold meg, szerinted kell még bele bors? - fordultam felé a kanállal, azonnal a férfi szájába nyomva azt, aki komoran biccentett.
-Így jó.
-Rendben. Lehet jön Peter, úgyhogy ha van valami filmed, keress, biztos örülne neki - kevergettem a lábos tartalmát.
-Raven - szólt.
-Hm? - kaptam fel a fejem mosolyogva, ám a férfi komoran nézett a szemembe.
-Baj van.
YOU ARE READING
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Random𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...